After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Runar fordi du skulle bare visst om mine framtidige planer... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi du skal på hytta treogtyvende, og leve der lykkelig i alle dine sommerdager. Hva "det planen", Runar? Tenker du på mobilskinnet? Endret 9. juni 2011 av Latias Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi det er for sommeren ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg er smart. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi det er subjektivt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi det blir den neste avstemningen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi intelligens er subjektivt! Noen synes folk er hypersmarte mens andre ser på dem som idioter. Folk ser forskjellig på hva som er viktigst av et mattegeni og en som hele tiden har kreative og alternative løsninger feks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi derfor skal vi la brukerne få bestemme om jeg er smart eller ikke! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi hvis du vil ha en slik avstening så javel... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti for å støtte forslaget! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias for ja, planen min var å ødelegge mobilskinnet slik at du blir mer aktiv i en ordentlig nettleser, og kan lese meldingene dine og ferdigstille tusenvis av rapporter! Jeg er trøtt. Blir nok ingen bannenatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi Apple-fanboy som du er, så kan du vel ikke mene at Safari på mobilen er dårlig? Har ikke ferdigstilt en eneste rapport denne måneden. Jeg får garantert sparken snart. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg stikker ut nå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Dermuszdel for god tur! Hvor ble det av Vida? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Dermuszdel fordi snakkes og bannes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg savner Vida. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg savner Gypsy. Andre dagen på rad at hun ikke har vist seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi hun skulle kjøre bil. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi vet det, men trodde ikke at det var så lenge hun ble borte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi 30 mil = 300 km = langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå