Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi det er ondt å kalle mor si for slike ting. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 bannerlatias for du hadde kankje skjønt det om du noengang hadde møtt henne og spurt henne om det samme...... FAEN! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joeyvennen min fordi tell rolig til ti og pust jevnt og avslappet. Alt ordner seg, det lover jeg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi hvordan kan du garantere noe sånt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi for et helvettes innlegg å besvare.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi sånn er det å være på et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi har erfart det ja... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner vidavennen min for du kjenner ikke min mor. Hun er kankje hyggelig å prate med den første gangen, men mot meg er hun annerledess. og det ordner seg ikke, jeg blir nekteet denne turen.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi hu bryr seg bare om deg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner latias for tenk om igjen..... skulle ønske noen var her nå.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi på tide å gå til opprør! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi det er fullt mulig å løse slik ting uten opprør... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner glimti for sleng opp noen norske lover om familie og hva ungene faktisk har rett til og hva foreldrene har rett til, så skal nok det gå. For meg er lovdata.no et stort rot... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi når er det hun skulle ta PC'en fra deg? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi vet ikke mye om sånt selv. og nekter meg pc og internett resten av dagen, så da må jeg da finne på noe annet. fuck foreldre! Du deltar jo her fortsatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi PC er ikke det eneste stedet man har tilgang til forumet fra. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner latias for hun sa jeg ikke skulle bruke pc'n eller internett, jeg har mange pc'er, hun kan godt ta ruteren min slik at jeg ikke har nett på hovedmaskinen, men hun slår ikke av hovedruteren, da hun skal sitte på facebook, garrantert, og jeg har en ruter til overs.. Jeg tror jeg skal begynne krigen, ved å blokkere henen ute fra nettet. DA klikker hun Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Crazyjoey for å ha en slagplan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey for å ikke la mor si holde på slik hun ønsker på face. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi nå drar et av cruiuseskipene utenfor her. Banner Glimti fordi PC er ikke det eneste stedet man har tilgang til forumet fra. Vet det, men det virket naturlig da folk alltid pleier å si ifra når de skriver fra noe annet enn maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå