After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi enig. Men kansje det blir kjøttkaker. Er lenge siden nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi det var uvant. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi iblant må man være ekte norsk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner glimti for jeg skulle vist være med onkelen min idag for å hente et kjøkken Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg trodde du ikke likte Norge, og skulle flytte ut av landet så fort muligheten bød seg. Banner Joey fordi skal du ta med deg kjøkkenet til hytta? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi både og. Dessuten er kjøttkaker godt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner latias for nei, onkelen min skal bytte kjøkkenet sitt, og trenger bærehjelp for å hente det der han skal hente det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey for å tilby hender. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner latias for jeg orker rett og slett ikke å overnatte på en hytte. svikter klassa mi, men vi har jo en avsluttningstur til oslo og en avsluttningsfest iløpet av neste uke, så det bør da være nok! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi tenk hvor kjedelig det vil være for klassen når de finner ut at du ikke er med. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner latias for jeg har ikke så mange venner i klassa akkurat, kan jo hende de er venner, men virker ikke slik egentlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi Gaddafi og hans lojale i Libya er fullstendig gale! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg ser ikke hvordan det kan være noe verre at jeg og Latias sier pene ting om hverandre gang på gang, enn at du sier stygge ting om Gaddafi gang på gang. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi det er skjelden jeg kommenterer den saken og da med et innlegg. Forøvrig har jeg ikke sagt noe spesielt om deres innlegg nå. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi jeg liker den siste delen av setningen din best. ( Av de to mulighetene) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Banner Vida fordi det der er bare helt fantastisk sagt. Burde rammes inn og henges på veggen! Banner Barney fordi hvorfor liker du ikke den første delen? Endret 9. juni 2011 av Latias Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner latias for jeg lurer på om jeg skal høre med noen i klassa om det er greit om jeg kommer imorgen, da det varer helt til 18.00 imorgen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Banner Crazyjoey for å vurdere det. Endret 9. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner glimti for jeg kan ikke svikte klassa helt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey for å ikke svikte klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå