nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi må si en ting til. Du jager ikke bort noen, tvert imot, jeg blir glad når du kommer, men du og Latias har på en måte en ''intern bannetråd'' sammen. Skal ut uansett, snakkes 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner vidavennen for du jager ingen :-) Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi god morgen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner dermus for god morgen syvsover Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi ingen må gi søte Vida det inntrykket! 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi selvfølgelig sover jeg lenge når jeg har nestenfridag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Dermus fordi jeg stod opp 0600, selv om jeg har forberedelsestid. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg ser opp til deg som står opp så tidlig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg digger døgnrytmen din. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida for at Latias ikke er tro mot tråden og faktisk er i andre tråder, samt forsvinner helt for å sove i stedet for å sitte her og banne folk 24/7. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Sjur for å påstå at jeg er utro. Banner Vida fordi jeg digger den også, selv om du har gjort ditt beste for å prøve å ødelegge den. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg blir borte nå en stund, snakkes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Dermus fordi la meg gjette, du skal drive på med musikk. Snakkes da. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi du har rotet til min døgnrytme helt og holdent. Jeg får ikke sove fordi jeg tenker på deg, og jeg greier ikke å våkne fordi jeg drømmer om deg. Håpløst. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi Latias gjettet feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Dermus fordi skateboard da! Banner Vida fordi beklager at jeg har ødelagt døgnrytmen din. Var aldri meningen. Men sånn er det vel å være forelsket? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg ante virkelig ikke at forelskelse kunne være så ekstremt! Men du er langt viktigere enn døgnrytmen min, så jeg kan uten vanskelighet slå meg til ro med tingenes tilstand. 1 Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner vida fordi jeg nettopp er ferdig med eksamen i muntlig engelsk:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner GenerationCraft fordi jeg stoler på Vida, hun tar høydepunktet. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias for å sette meg på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå