The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner latias for jeg er glad jeg er ferdig med eksamen og temamener :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi om 24 timer er jeg også ferdig med det. Og tenk hvor kjedelige norsktimene hadde vært om det ikke hadde vært for Ivar Aasen! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner latias for jeg syntes at norsktimene var kjedelige og vil alltid være det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi var? Har du tenkt å slutte på skolen for alltid? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi kjeder meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Linda fordi skal jeg underholde deg? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner linda for latias, nei, men er ferdig med de timene for dette skoleåret!:-D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi norsk blir man aldri kvitt så lenge man går på skole. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi go ahead. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner latias for jeg har bare igjen 2 år :-D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi bare ett år igjen her. Blir herlig å bli ferdig på VGS. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi det var underholdning det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Linda fordi hva er det du forventer? Strippeshow? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi hadde du tenkt til å gjøre noe uansett? Og nei, ikke interessert Banner Linda fordi hei, Vida. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Linda fordi det eneste jeg har tenkt å gjøre er å lage ferdig powerpointen og lære meg stoffet, få sekser på eksamen i morgen, og ta ferie! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi lykke til. Leste at du sov dårlig i natt, btw. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Linda fordi jeg hadde bare Vida i tankene. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi ferien kommer til å bli så velfortjent. Og jeg føler ikke engang at jeg trenger å ønske deg lykke til i morgen, fordi jeg har garanti på at det kommer til å gå strålende uansett. Du lykkes i alt du gjør. Og fordi gjett hvem som sitter på verandaen i femogtyve plussgrader? Gjett hvem som sitter inne og forbereder seg til eksamen mens det regner som faen ute? Å nei. Jeg skal bare holde kjeft om solen. Det er du som skal ha den. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi tror jeg stikker nå. Passer ikke helt inn her, kos dere, Latias & Vida. Vi snakkes. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner -Linda. fordi dere må slutte å gi meg inntrykk av at jeg jager alle bort når jeg kommer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå