Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Sjur fordi er du fortsatt naken? Webcam? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias for heeei jeg har bursdag Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg har gratulert deg på Facebook. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi jeg gratulerte henne på forrige side, men hun så det ikke. Deg har jeg forresten savnet. 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg banner Latias fordi gratulerer til Nesa Og fordi jeg nettopp innså at dette egentlig bare er en chattetråd med banning, haha, ikke noen fornuftige bannegrunner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Jonazzz fordi dette er en koseligere versjon av DNFK. Tror ikke det er noen som bryr seg om selve banningen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg savnet deg så kraftig at jeg slet med å sove i natt, helt sant. Ubeskrivelig godt å se deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi det er utrolig godt å høre. Selv lå jeg bare i senga og tenkte på deg hele natten. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi herregud, du er så nydelig. Elsker deg! Og fordi gjett hvem som sitter på verandaen i femogtyve plussgrader? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner latias for det er tordenvær ute, og jeg vurderer a fortsette støvsugingen nå Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner joevennen for tusen takk for alle gratulasjoner Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner nesavennen min for gratulerer med dagen!<3 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joeyvennen for jeg har ikke fått noen bursdag gave ennå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Nesa fordi jeg skulle ha sendt noe om jeg hadde hatt muligheten. Men du fikk jo beholde sønnen din. Priceless. Og fordi gjett hvem som sitter på verandaen i femogtyve plussgrader? Gjett hvem som sitter inne og forbereder seg til eksamen mens det regner som faen ute? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg er tilbake fra tentamen. Gratulerer, Nesa_Til_Nuffene! Kos deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Linda fordi hallo. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg tror det gikk fint. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner latias for jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Joey fordi les litt om Ivar Aasen, han er kul! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi nei, det er han ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå