Need44speed Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner glimti fforr hva eer det med all denne redigeringen) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Tsjuden fordi skjermtastatur? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi Gaddafis datter vil stille NATO for retten... :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Tsjuden fordi jeg skal lage mat snart. Hva med deg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg sitter bare og tenker på Vida. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi skal dere herje her i kveld og? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner latias for jeg har fri en uke Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Tsjuden fordi det høres godt ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi hvis Vida har lyst til å herje så blir jeg absolutt med henne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias for at nei, jeg er ikke en husokkupant, men jeg føler sympati ovenfor dem. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Datasmurf fordi hvorfor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi det er lov å sympatisere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi jeg ikke har sagt noe annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi det har ikke jeg heller. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi nå sier jeg iallefall at jeg gleder meg til sommerværet setter inn for fullt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg føler med dem siden de egentlig ikke gjør noe annet enn å innta seg i et hus som har stått tomt lenge og hvor de samles og tar inn andre likesinnede i stedet for at de skal henge på gata og samles på lugubre steder. Og fordi jeg for hver dag som går og for hver gang jeg ser på nyhetene / leser landsdekkende aviser, blir mer og mer oppgitt over dette nisselandet og de apene som styrer fra buret sitt - også kjent som Stortinget - og ikke kan noe som helst om hva som foregår utenfor dyrehagen kalt Oslo. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Sjur for å ha fordommer mot både meg og Oslo. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi det er mye som er stygt med Oslo da og som kan og burde forbedres. Endret 8. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg skal ta meg en dusj nå. Skulle ønske Vida kunne blitt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå