SHHHKSHHHK Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi det var jeg som la deg til på Face, bare så du vet det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Dermus for å ha lagt meg til på MSN. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Joy fordi jeg kjøpte meg pølse med pomet frites. Rask mat, skal snart på forestilling. Begynner klokken 18.00. Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner dermus for la du meg til nå? Hakke merka noe jeg. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian for å bo rett ved gatekjøkken/bensinstasjon. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Joey fordi du la meg til for lenge siden. Banner Dermus for å ha lagt meg til på MSN. Banner Latias for å flire av det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner stian for det er tre brukere i denne tråden som har adda meg på msn, ingen flere Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Joey for å være skuffet, skal jeg "adde" deg, så har du fire? Jeg pleier ikke å legge til folk på diskusjon.no, men har ingenting imot å bli lagt til. Banner Joy fordi jeg kjøpte meg pølse med pomet frites. Rask mat, skal snart på forestilling. Begynner klokken 18.00. Banner meg selv fordi jeg bannet noen med navn Joy! Banner Stian for å bo rett ved gatekjøkken/bensinstasjon. Banner Latias fordi jeg er på biblioteket på Førdehuset, skal snart inn i kinosalen på forestilling. Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian fordi hvilke tre, Joey? Nesa, Vida og...? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner latias for å få notifikasjoner! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner førdianaren for å tro det er søtt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner latias for nesavennen, vidavennen og dermus bare å adde meg stian, du har meg jo på skype Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Joey fordi bare å adde meg også, så har du fem. Banner Joey fordi Linda er her. Endret 8. juni 2011 av Latias Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi Latias. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi da er det fortsatt fire. Han sa 3 stykk som "addet" han. Du må "adde" han! Ellers blir det ikke rett. Banner førdianaren for å tro det er søtt. Banner Latias fordi for å ikke synes at det er søtt. Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian fordi du skulle også legge han til da. Da blir det fem. Smarting. Hvordan er det å bli stalket, Linda? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian fordi skjera? Banner Latias fordi du har spurt før. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner -Linda. fordi jeg har handlet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi det er du som tar feil. Det er 3 nå, med meg blir det fire. Men hvis du legget til han, så blir det fem. Så ja, jeg er smartingen her. Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå