AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti for å drikke uansvarlig. Banner Joey fordi er det samme med tastaturet! Men du må lage arbeidslogg på diskusjon.no! Jeg vil se! Jeg hadde planer om å lage LEDs i tastaturet i min bærbare PC. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Latias og Stian Aarskaug fordi det gjaldt ikke bare alkoholholdig drikke. Med alt egentlig. Endret 8. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg eksperimenterer med appelsinjuice og smoothier og milkshaker! Så kul er jeg liksom! Banner Glimti fordi fylla har aldri interessert meg. Banner Latias fordi jeg liker holdningen din! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian for å jage meg hit Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian fordi jeg har aldri drukket, røykt, snust, sniffet, etc. Skjønner rett og slett ikke poenget. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner GreenRay for å komme! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian for å være glad i grønn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias for å være glad i sport. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg ikke vet hva du er glad i :S Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner GreenRay fordi jeg glemte å banne! Banner Stian fordi jeg har aldri drukket, røykt, snust, sniffet, etc. Skjønner rett og slett ikke poenget. Banner Latias fordi jeg er avholds. Har aldri prøvd å røyke, snuse eller sniffe. Har prøvd litt alkoholholdige drikker (f.eks. øl), men har alltid synes at alkoholholdige drikker var veldig uinteressante. Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi det e rnoe som heter "å drikke med måte"... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi det vet jeg. Jeg blander meg ikke inn i hva andre drikker. Og jeg synes det er helt okei at folk drikker. Men synes det er veldig negativt når folk drikker mye. Drikking med måte er egentlig helt greit. Banner Stian for å være glad i grønn. Ja! Er glad i dere alle! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi da har vi samme innstilling. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi jippi, det regner! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi hadde du planer som blir avlyst da? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Latias Glimti fordi for 15min siden så var det sol og fint vær... nå PLASKregner det Endret 8. juni 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Grønn fordi det er Norge på sitt beste. Banner Glimti fordi Melis ville møte meg, men det har jeg uansett ikke tid til nå som jeg har eksamen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi cruiseskipene utenfor reiser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti for å ikke løpe etter de. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner GreenRay fordi samme her... Værgudene har misforstått litt tror jeg. Banner Stian Aarskaug fordi da har vi samme innstilling. Ser du? Vi er ganske enige om ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå