After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Tsjuden fordi enig! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Tsjuden fordi det høres artig ut ja. Men ville aldri ha gjort det alene, det hadde bare vært kjedelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian fordi jeg endelig har kommet i gang med presentasjonen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian fordi den gamle norsklæreren min kjørte gjennom hele Europa. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug fordi det var snakk om å gjøre det med flere ja. Pluss at en skulle kjøre bil med all bagasjen. Banner Dermuszdel fordi gjord ehan det med bil eller motosykkel? Endret 8. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Dermuzsdel fordi, alene? Banner Glimti fordi det høres jo gøy ut. Langtur med venner! Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug fordi apopos utlandet, har du noe endelig reisemål? Endret 8. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi ikke for øyeblikket nei. Har du? Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian fordi hva er planene for ferien? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi mitt er New Zealand Stian Aarskaug. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi New Zealand er det eneste landet i verden uten slanger. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi det er sikkert veldig fin natur der! Skulle gjerne ha tatt med speilreflekskameraet mitt der. Canada har også fin natur tror jeg. Banner Latias fordi jeg skal jobbe mesteparten, men får besøk av noen som bor langt borte fra, og ellers så tar jeg ferien så det kommer. Pleier ikke å planlegge så mye. Hva med deg? [EDIT] Banner Latias fordi finnes det et land uten edderkopper? Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian Aarskaug for at den tøffeste gutten i himmelen er på reise hjem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Sjur fordi hva har du røyka i dag? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Datasmurf for å snakke om himmelen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg forstod ikke hva Smurfen sa! [EDIT] Du mener deg selv, og at du er på ferie, og har det så gøy at "i himmelen" er et billedlig uttrykk på hvor gøy du har det, og nå er du på vei hjem derfra? Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian Aarsaug fordi jeg skal besvare et langt innlegg i midtøstentråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti for å annonsere det. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias for å annonsere at Glimti annonserte det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Sian for å annonsere at jeg annonserte at Glimti annonserte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå