Gjest bruker-141017 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg banner Glimti fordi jeg vil at Vida skal komme med bakverk hit. Orker ikke lage noe å spise, har ikke spist noe siden klokka 7 på morgenen i går. Og nå er Jackass 3,5 på nedlasting, å se andre ha vondt gjør godt. Forresten alle sammen, jeg har ikke nikotinsug nå, er for syk, vurderer å bruke detta som anledning til å slutte å røyke og snuse Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Jonazzaz for å ha en bra målsettning. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg banner Glimti fordi jeg er så utrolig keen på å ut å teste annlegget i bilen som er ferdig nå, men var ferdig for seint på kvelden til at jeg kunne teste det, og nå er jeg syk så orker ikke dra meg helt ut døra. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Jonazzaz fordi bare ligg og slapp av, du. Endret 8. juni 2011 av Vida Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Vida fordi enig. Forslag til nytt tema er: Kjærlighet Banner Vida for å endre slik at mitt innlegg ikke gir mening. Endret 8. juni 2011 av Latias Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg banner Latias fordi jeg har eksamen idag! Hurra. Alle spammer Facebook med "6eer!!!" Sensor er tydeligvis grei- Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Jonazzz fordi sensoren min under oppkjøringen var søt. Håper på en lignende sensor på fredag også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Jonazzaz fordi man omsider har funnet et brev som beviser Hitlers jødehat. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Jonazzaz fordi TRIPPELBAN! Banner Vida fordi enig. Forslag til nytt tema er: Kjærlighet Banner Vida for å endre slik at mitt innlegg ikke gir mening. Slutt å tull nå. Alle vet at innleggene dine alltid gir mening, uansett. Endret 8. juni 2011 av Vida Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Vida fordi meningen kan fort forsvinne når noe redigeres. Banner Glimti fordi det er ingen regel som sier at man må variere hele tiden. Ikke hele tiden nei, men man skal ikke skrive det samme hele tiden heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi hvem er det som skriver det samme hele tiden? Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg banner Vida fordi alle bannet meg nå <3 Ja, sensor er i godt humør, derfor jeg skulle ønske jeg kunne fremføre idag og få bra karakter. Og jeg er lei av å vente på oppkjøring, bleeeh. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti fordi det er ganske morsomt å spille gitar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Jonazzz fordi oppkjøring er ganske chill. Satt og snakket med sensoren gjennom hele turen, og før jeg visste ordet av det var vi tilbake på Risløkka trafikkstasjon. Banner Dermus fordi hva spiller du? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Dermuszdel fordi kan tenke meg det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti for å lage bilder oppi hodet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Latias for å være flink. - Bilkjøringen, altså... Endret 8. juni 2011 av Vida Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Vida fordi jeg skulle ønske jeg var like flink som deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi hvem får vel ikke bilder i hodet iblant? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Glimti for å være i det retoriske hjørnet i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå