The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner latias for jeg skal bare gå to år på vgs! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi datamaskinens anatomi er interessant! Banner Joey fordi du må jo gå tredjeåret også! Jeg skal begynne på det etter sommeren nå. Men du lærer egentlig veldig lite om datamaskiner og virkemåte på VGS, du bør kunne mesteparten fra før, og lære på egenhånd. Et lite tips. Banner stian for den ble ikke så gammel.. Hovedkortet fikk jeg av en venn, brukt, og cpu'en var en athlon II x2 250 mener jeg å huske. Den døde vel av oc på 4,2ghz Spenningsoverdose ja, fryktelige greier det der... banner latias for leds lyser, ledninger fører strøm, loddebolt og loddetinn får ledninger og leds til å få kontakt, låsemutterene er bare for å montere ledsene . Ett nytt prosjekt skal starte! Oi, fortell mer. Hva skal du lage? Endret 8. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner stian for var da ikke mere enn 1.65 i volt og jeg vet ikke hva jeg skal lage, fortell meg hva jeg kan lage med delene jeg nettop listet opp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Stian fordi det finnes annen anatomi som er langt mer interessant. Banner Joey for å ikke ta tredjeåret. Endret 8. juni 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner latias for stian, trenger ikke å gå tredjeåret nei, ikke for å bli elektrikker dog det er 2 og et halvt år i bedrift da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Joey fordi jeg går studiespes, jeg må ta tre år. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner latias fordi jeg er på skolen nå Endret 8. juni 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner greenray for jeg har fri helt til mandag og skal til oslo på tirsdag! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Joey for å ha fri... banner latias for stian, trenger ikke å gå tredjeåret nei, ikke for å bli elektrikker dog det er 2 og et halvt år i bedrift da Nei, men det er det som er gøy. Skal du ikke ta Data og Elektronikk? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian for å ikke ha fri. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner stian for nei, skal ikke gå Data og Elektronikk. Skal bli vanlig elektrikker jeg og ha data som en hobby på fritiden Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Joey fordi det funker bra det og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Stian fordi hva har du tenkt å gjøre da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner stian for jupp Men fortell meg nå, hva slags prosjekt kan jeg starte med de tingene jeg nevnte her istad? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi tja... Tipper du kan lage noen temmelig interessante bursdagskort. Endret 8. juni 2011 av Vida 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Vida fordi hahahahahah. Fikk latterkrampe, takk skal du ha! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 banner vidavennen min for skal jeg lage bursdagskort med lys? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Joey fordi prøv. Fantasien har ingen grenser! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Latias fordi herregud, du er så søt når du ler. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Banner Vida for å ha det vakreste smil. Og så har jeg nådd grensen nok en gang, selv om jeg ikke har plusset så mye. Herregud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå