After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi det er fint nå i skumringen. Banner Glimti fordi jeg la meg 0500 og våknet 90 minutter senere. Så jeg trenger søvnen. Da hadde jeg ikke en gang giddet å sove! Hadde blitt oppe. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian for å si at jeg har forsåvidt rett? FORSÅVIDT. am har alltid rett 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner The Barnacle fordi jeg vurderer å slenge på en film. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Banner Swarley fordi unskyld, du har definitivt 100% helt rett, uten tvil! [EDIT] Banner Glimti fordi film er gøy, god idè. Sleg på en film du, men vent litt. Ikke gå før jeg går. Endret 7. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi når går du da? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg må busselalle hvert øyeblikk. Trenger skjønnhetssøvnen min! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi powernap er bedre enn ingen nap. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi sovner du raskt? Jeg hadde brukt ca. så lang tid på å sovne. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi det er sånn med meg også av og til, dessverre. Men når jeg er trøtt nok så kan jeg sovne på sekundet, uansett hvor mye lyd det er. Tro meg, sovnet på klassetur for en stund tilbake mens alle sprang rundt og skrek og hylte (totalt kaos). Heldigvis sovner jeg lett igjen når jeg først er igang. Hvorfor stikker Barney alltid så fort? Endret 7. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi jeg alltid har hatt problemer med å sovne! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg er ganske aktiv fysisk, så jeg sovner ganske kjapt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi det er kjipt... [EDIT] Banner Latias fordi har det noe å si? Jeg er egentlig ganske fysisk aktiv selv i perioder (har planer om å jogge aktivt slik jeg gjorde før). Endret 7. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi jeg brukte mye melatonin før, men har sluttet med det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian fordi jeg merker at jeg sovner kjapt de gangene jeg har vært ordentlig aktivt fysisk, mens det tar lenger tid å sovne de dagene jeg bare har slappet av. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi det har kanskje med rutine å gjøre, vet ikke. Kan godt hende at det er slik, men kanskje ikke med alle. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug fordi noen sier det samme, mens andre ikke. Jeg har gitt opp å følge med på sånt. Endret 7. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi slik endres hele tiden. Forskere er uenige og finner ut nye ting hele tiden. Skal mye til å kunne følge med på slikt. Jeg hører på sangen Ghostbusters fra filmen med samme navn. Det er en god film. Men hade, bannes imorgen. Sov søtt bannevenner! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian fordi god natt! Vurderer å gå selv nå som jeg har muligheten. Blir umulig å forlate om/når Vida dukker opp. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi nå var det godt med rullekebab. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg er hjemme. Jeg har savnet Latias! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå