Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi det er jo bra. Kebab er godt! Og Barney, jeg leker ikke hard to get. Jeg er det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi det blir ingen vane, men jeg hadde hatt en burgermeny og merket at jeg snart ble sulten igjen så kjøpte en rullekebab. Har lagt den så den holder seg varm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi Oslo-babb er utrolig godt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi som jeg har fortalt før har jeg bare spist kebab på et sted i Oslo og der var den elendig blandet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg har to favoritter i Norge, det er på Ekspressen i Haugesund og Picasso i Førde. Besøker dere disse stedene, sørg for å få med dere en rullekebab! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) banner stian for hei! Banner Joey for å smugle med seg PC'en fra utlandet. Jeg kjøpte den av en venn av meg, som hadde kjøpt den av en anen person som hadde kjøpt den i england/usa. Endret 7. juni 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi det var godt å ha det litt stille uten musikk. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Joey for å kjøpe en annens maskin som har opphav fra en annen person som hadde kjøpt den av en venn av Joey som deretter solgte den til Joey. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg har gratis WiMP! Musikk 24/7! Banner førdianaren for å snike. Endret 7. juni 2011 av Latias Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi nå var det deilig å ha det litt stille. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg tok på musikk på Spotify Premium nå! =) Banner Glimti fordi jeg har gratis WiMP! Musikk 24/7! Banner førdianaren for å snike. Banner Latias for å bruke Wimp... Spotify er bedre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi hva har du gjort i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian fordi jeg har Spotify Premium, men siden Telenor er så generøse at de gir meg gratis WiMP så takker jeg jo selvfølgelig ikke nei til det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi måtte du stå opp tidelig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg stod opp 0645. Utsatte joggeturen til etter skolen, slik Vida foreslå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi da blir det kansje ikke så sent i kveld med tanke på hvor lang bannenatten var i går? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi jeg hadde takket ja for testing, for interessens skyld. Men Spotify er mitt endelige valg. Banner Glimti fordi jeg har hatt en relativt stillegående dag idag. Har gått på skole, komt hjem, spist og skrevet søknad og litt hverdagslige ting. Med andre ord, ikke så mye interessant. Hva har du/dere gjort idag? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Stian fordi jeg hører på What Are Words. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Banner -Linda. fordi jeg har for det meste vært hjemme. Endret 7. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi Linda blir stalket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå