felicity Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi du må ikke ta det sånn. Du er nødt til å forstå at det ikke er den følelsen vi vil gi deg. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi i en bannetråd i 'lekeplassen' er det ikke plass til problemer hele tiden. Flørting er jo koselig, vær med på flørtingen du, Nesa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Barney for å sette pris på flørtingen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner The Barnacle for å være fornuftig. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Vida for det er ikke slemt ment men det er noe av grunnen til at jeg ikke er her så lenge mer. Flørtinga tar jo all plassen er ikke mulig omtrent å snakke om noe anna. å det blir litt mye for meg. Så beklager kall meg drittkjerring å dust å det som er men jeg stikker. Pluss at jeg er vant til å si ifra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg leste på NRKs nyheter. Endret 7. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi fant du noe interessant? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 banner glimti for å lese nyheter Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Tsjuden fordi det stpr mye om Afghanistan og Libya der. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg kan alt om det etter jeg øvde på det til eksamen. Fikk ikke et eneste spørsmål om det da :/ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner The Barnacle for å øve flittig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi sant nok, men det er ikke alle ting jeg gidder å øve i. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi du hater skole, We know Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Barney fordi hvordan har du kommet fram til noe sånt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Latias fordi det er ikke bare skolefag man kan øve og bli mester i. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Glimti fordi det faktisk skal godt gjøres å komme særlig langt uten fullført skolegang. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Vida fordi jepp, det er helt sant. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Vida fordi Karina Hulesangerhule herjer i rumpetråden igjen... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Banner Vida fordi det spørs hva du mener med å "komme seg langt". Ikke alle som vil leve et A4-liv med kontorjobb daglig heller, vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå