Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Glimti for du burde ta ut penger for noen dager di fleste minibankene er allerede tømt rundt om kring i lande å en blir råda til å ta ut penger i butikk. Jeg fikk ikke ut mer enn 500 grensa var visst satt til det. Ellers så får du problemer.

OG en blir råda til å sette regningene på FAST trekk fra å med i dag på nettbank hvis ikke får du ikke betalt reninger heller.

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar

Banner Stian JA jeg er nervøs jeg har ikke så mye penger igjen,å hvis jeg ikke får inn pengene den 10 får ikke lillen bleier eller NOenTING så neida jøssenavn kan bare sitte på ræva å vente å håpe jeg. å drite ungen min? ;)

IKKE at jeg trenger detta jævla stresse her oppå det jeg allerede har å slite med!

Lenke til kommentar

Banner Glimti for jeg blir det når jeg leser i e-post fra banken at det kan gå utover dagligvare innkjøpene til folket. Så ja da blir jeg stresset,mer stresset nå enn da det var matstreik for da var det bare meg å tenke på.

Nå har jeg ett lite barn i tankene også å får ikke han det han trenger så er det JEG som er en dårlig forsørger å må bevise ALT på nytt garantert. i tillegg har jeg det andre hengende over meg som knekker meg mer å mer jo nærmere jeg kommer. INGEN kjenner meg igjen,bestevenninna mi er sur på meg fordi jeg prioriterer fottøy til lillen istedet for å ta solarium med henne når sola ute er gratis. Jeg blir lei meg når sånt skjer.

Å når jeg blir kalt gjerrig å sparsom å får beskjedo m at jeg bare tenker på meg selv noe jeg IKKE GJØR noe jeg aldri gjør som jeg ikke har tid til jeg tar meg til slutt men når jeg får kejft for å sette sønnen min foran ALT da gir jeg opp!

Tar med meg mitt miserable å deprimerende jeg å blir borte.

Lenke til kommentar

Banner Stian Aarskaug fordi blir det noe av varer det ikke lenge:

Tror på tvungen lønnsnemd

Banksjefen tror at tvungen lønnsnemd kommer raskt. Streiken blir ikke langvarig. Den kan vare tirsdag, kanskje inn i onsdagen også.

–Jeg tror nok folk hører på radio, og leser aviser og lar seg fenge av det. For da å være forberedt, men langvarig blir ikke streiken. Det er jeg tilnærmet sikker på, sier banksjef Per Halvorsen.

Informasjonsdirektør Christian Brosstad i Sparebank 1 Gruppen sier aktiviteten ikke er rekordartet, men at det er en kraftig økning i innlogginger i bankgruppens nettbank.

– Vi råder publikum til å ta ut nødvendige dokumenter fra sine bankbokser siden de ikke vil være tilgjengelige fra tirsdag.Hvis du skal ut og reise og har pass og andre viktige verdipapirer som du trenger å ta med deg på turen, må du sørge for å ta dem ut av bankboksen, sier Brosstad.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.7661470

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...