After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi ikke begynn med det idiotiske utsagnet du og! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner glimti for hva er så idiotisk med det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi man prøver å bruke ordet "tro" som noe religiøst selvfølgelig og samtdig tror at man er morsom! Hva ellers? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti for å være negativ! Det er vits basert på tvetydighet, ikke idioti. =) Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian fordi Vida er i tråden uten å skrive noe. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Dermuzsdel fordi, ikke nå lenger. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi la oss gjør enoe helt annet enn å komme med idiotiske spøker som hører til tiden da det bare var krangling i tråden! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi det var bare en spøk, ingen forsøk på krangling. Visste ikke at du synes den vitsen var idiotisk. Har nå satt den på svartelisten, vær så god. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi beskriv drømmedama da! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi Latias er her. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi Vida. Der har du drømmedama. Banner Vida fordi speaking of which... Endret 5. juni 2011 av Latias Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Latias fordi beskriv, ikke bare nevn et navn. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti for å sette altfor mange krav. Banner Glimti fordi Vida. Der har du drømmedama. Banner Vida fordi speaking of which... Banner Latias fordi det der er det vakreste jeg noen gang hele mitt liv har hørt! Hjertet mitt smelter! P.S.: Jeg hadde plusset det, hvis ikke ... Ja, du vet. Begrensningen. Endret 5. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida fordi det er et ganske enkelt egentlig. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida for å plusse for mye. 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Dermuszdel fordi det var en tråd som dreide seg om plussing så hele systemet ble revurdert. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi den tråden hater jeg. Slem tråd! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi det finnes vært mange dårlige tråder ute og går. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg tror jeg forlater dere snart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Dermus fordi det gjør ikke noe om Vida ikke kan plusse. Det å bare ha henne her gjør dagen min komplett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå