AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida fordi det var ikke sikkert at du forstod engelsk! Og for alt du visste kunne boken vært oversatt. Banner Vida fordi så synd! Du får plusse meg imorgen da! God idè, sant? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug fordi da var kveldens andre innlegg om dødsstraff lagt inn. Endret 5. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti for å være produktiv! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti for å være produktiv. Banner Vida fordi det var ikke sikkert at du forstod engelsk! Og for alt du visste kunne boken vært oversatt. Banner Vida fordi så synd! Du får plusse meg imorgen da! God idè, sant? Jepp... Altså om 20,5 timer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi jeg liker å ta noen seriøse innlegg innimellom all banningen. Banner Glimti fordi det er bra med bøker. SÅ sant. Leser en masse. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi Dermuszdel lusker rundt her uten å skrive. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg er helt enig. Pleier ofte å ta noen serriøse innlegg imellom banningen. Det er en fin balanse. Vida: Så snill du er som vil plusse meg! [EDIT] Banner Vida fordi Dermuzsdel har lusket rundt her lenge, er uhøflig å ikke stikke innom! Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida fordi det var Melissa også i stad. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti for å feilbanne. Jeg tror jeg legger meg nå, har lagt boken fra meg også. God natt alle sammen! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi Mr. Merry også driver og lusker. Mistenker spionasje. Banner Stian Aarskaug fordi det skal du virkelgi ta som et kompliment, ettersom jeg er ytterst sparsommelig med plussing for tiden! Ha en kjempegod natt. Sov godt. Endret 5. juni 2011 av Vida Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Vida fordi har du noen gang lest i drømmetråden? Endret 5. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi faktisk ikke. Hva diskuteres det? Drømmer? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida fordi folk forteller om underlige drømmer. Jeg som opprettet den. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi drømmene mine stort sett har samme plott, og det plottet er jeg ikke veldig interessert i å bre ut om. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida fordi her er den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256566 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi den må du linke til! Men dette er mitt siste innlegg, god natt! Vida: Banner Vida for å gi kompliment! Kanskje du får noen plusser tilbake imorgen også. God natt, igjen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fori linken er alt her. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg for sju år siden hadde en skremmende drøm om et hus som brant ned, der jeg var vitne til to dødsfall. Etterpå gjorde jeg huset om til et slags historisk vertshus, med noe museumsaktige tendenser. Glemte den aldri fordi den virkelig utpsyket meg. Fire år senere så jeg nøyaktig det samme huset på TV-programmet Den sjette sans, der det ble fortalt at huset hadde brent ned, og to personer hadde mistet livet. Den dag i dag var huset et historisk vertshus, med noe museumsaktige tendenser. Sinnssykt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg så det, innlegget mitt var litt forsinket. God natt, for fjerde gang! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi natta og fordi jeg stikker innom etter nedetiden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå