Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Glimti for å være produktiv. :wee:

Banner Vida fordi det var ikke sikkert at du forstod engelsk! :tease: Og for alt du visste kunne boken vært oversatt. :D Banner Vida fordi så synd! :( Du får plusse meg imorgen da! God idè, sant? :wee:

Jepp... Altså om 20,5 timer.

Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi jeg er helt enig. Pleier ofte å ta noen serriøse innlegg imellom banningen. Det er en fin balanse.

Vida: Så snill du er som vil plusse meg! :love:

[EDIT]

Banner Vida fordi Dermuzsdel har lusket rundt her lenge, er uhøflig å ikke stikke innom! :(

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi Mr. Merry også driver og lusker. Mistenker spionasje. :ph34r:

Banner Stian Aarskaug fordi det skal du virkelgi ta som et kompliment, ettersom jeg er ytterst sparsommelig med plussing for tiden! :ohmy:

Ha en kjempegod natt. Sov godt. :wee:

Endret av Vida
Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi jeg for sju år siden hadde en skremmende drøm om et hus som brant ned, der jeg var vitne til to dødsfall. Etterpå gjorde jeg huset om til et slags historisk vertshus, med noe museumsaktige tendenser. Glemte den aldri fordi den virkelig utpsyket meg. Fire år senere så jeg nøyaktig det samme huset på TV-programmet Den sjette sans, der det ble fortalt at huset hadde brent ned, og to personer hadde mistet livet. Den dag i dag var huset et historisk vertshus, med noe museumsaktige tendenser.

Sinnssykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...