After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Vida fordi Stian Aarskaug stikker en time før nedetiden begynner. Endret 5. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti for å basere seg på nedetiden. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner vidavennen min for natta alle bannevenner! Legger meg nå jeg, sove godt når dere legger dere! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi sov godt. Banner Stian Aarskaug fordi jeg begynner å ta kveld selv. Du som var en slik sprek bannejente før... Endret 5. juni 2011 av Glimti 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Joeyvennen min fordi sov godt. Er det noen som vet nøyaktig hvor mange innlegg man kan plusse hver dag? Banner Glimti fordi du vet du står i makt til å endre avgjørelsen min. Endret 5. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida for å kalle meg tian... *Snufs* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi en iallefall hadde plusset mitt forslag sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug for å skylle på meg når det ærlig talt var Glimti. Banner Glimti fordi det kan ikke ha vært meg. Min grense er nådd... Men jeg skjønner ikke hvor mye som skal til? Synes det går veldig fort helt plutselig! Endret 5. juni 2011 av Vida Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner stian for det går nok bra skal du se, skriveleifer skjer selv de beste Vida: Mener å huske det er 10 som er begrensnigen i IPB (Det forumet kjører), dog jeg har brutt den mange ganger Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida for å beskylde meg for å "skylle" på henne. Glimti: Det var meg! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi grensen kan umulig ligge på 10. Til vanlig plusser jeg minst 30, en gang har jeg plusset oppmot 600 innenfor en time, og nå får jeg plutselig sperre etter 7-8... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner stian for å henge seg opp i leifer.. Vidavennen: Skulle ikke du legge deg? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi det går så jævla seint at alt blir feilbanning! Banner Glimti fordi du vet du står i makt til å endre avgjørelsen min. Du vet hva jeg har sagt om å himle med øynene til meg unge dame... Endret 5. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti for å være dominant! Joeyvennen: Det skulle jo du også. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner vidavennen for jeg har lagt meg jeg.. Skriver fra telefonen (som kontrollerer pc'n... ) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida fordi det må jeg jo være når du aldri hører etter! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Joey fordi det er morro å henge seg opp i leifer. Banner Vida for å drive med bistandsplussing... [EDIT] Det var fælt så forsinket postene mine ble da! Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Crazyjoey for å ta kontroll. Banner Stian Aarskaug for å komme med beskyldninger igjen! ..All plussingen er da vel ikke planlagt; det bare ... skjer. Endret 5. juni 2011 av Vida Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner vidavennen min for jeg må jo snakke litt med mine kjære bannevenner før jeg legger meg Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi det måtte visst jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå