The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner vidavennen for hvorfor logga du av msn? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Crazyjoey for å bruke en trist smiley. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner glimti for når man er trist så bruker man vel ikke en glad smiley? Skjuler ikke tristheten bak glade smileys jeg.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Vida fordi Glimti hadde en genial ide! Jeg er med! Gleder meg til å møte deg som en gammel gubbe med piercing og farget hår! Du kommer nok til å bli en kjempekul bestefar! Skal ikke se bort ifra at jeg møter deg i din daglige skateboardtur gjennom gamlehjemmet! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug fordi glimrende at flere er med! Banner Glimti fordi det var en herlig idé! Jeg venter på plusstegnet... Endret 5. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi plusstegnet? Ehm... heeehehehehe. Klart! 2 sekunder. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner glimti for det var en genial ide! Dere kjenner nok meg igjen, går nok rundt med noe tekniske greier... 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi, siden du spurte så fint. [EDIT] Banner Joey for å ha ambisjoner om hvordan han er som gammel. Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi hyggelig med en bannenatt igjen. Skal ikke se bort ifra at jeg møter deg i din daglige skateboardtur gjennom gamlehjemmet! Og jeg på sparkesykkel... 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi det har du rett i. Har savnet bannetråden! Det er bra vi har planene klare for våre eldre dager! Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi det knapt har vært aktivitet her i det siste. banner glimti for det var en genial ide! Dere kjenner nok meg igjen, går nok rundt med noe tekniske greier... Nesten så jeg gleder meg alt. Har iallefall noe å se fram til. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner glimti for jeg gleder meg også! Jeg kommer vel inn med en helautomatisk rullestol jeg da, mens dere bruker skateboard og sparkesykkel Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi, kort sagt; vi kommer til å være kule i våre eldre dager! Lite aktivitet sier du? Hva har skjedd? Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi folk har bare vært her mindre rett og slett. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi det må vi gjøre noe med! Jeg skal være her så mye jeg kan, til tross for at jeg ikke har tilgang til internett til vanlig! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug for å ta tak. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi med samarbeid oppnår man mye! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug fordi så sant, så sant. Endret 5. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg tror at jeg bør legge meg ettersom klokken begynner å bli kriminelt mye! Kanskje jeg skal begynne på den nye boken min? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti for å banne tian. Banner Stian Aarskaug fordi jeg begynner å ta kveld selv. Endret 5. juni 2011 av Vida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå