The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner stian for jeg har brutt mange garrantier, brøyt to under klokking til 4ghz! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Glimti for å dumpe oss til fordel for en annen tråd! [EDIT] Banner Joey fordi overklokking er koselig! Banner tråden fordi noe muffens skjedde med forumet! Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner stian for jeg lurer på hva jeg skal gjøre idag.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Joey for å lure. Jeg har et forslag, sov ihvertfall minst 7 timer idag før du finner andre planer! Jeg skal derimot kjøre bil idag, etter at jeg har sovet og spist frokost os alt det der. [EDIT] Dermuzsdel, Vida, ikke bare stå å se på! Bli med! Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner stian for det MÅ være noe galt med nettet mitt! Aldri vært så treigt før.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg støtter den teorien der. Ser ikke flott ut. Oi, JESSHEIM! [EDIT] Jeg vil også legge ut bilde! Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarsaug fordi da var det gjort. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner stian for det var den serveren som ga det beste resultatet.. Dog, jeg fiksa det! Steam stod å lasta ned.. Så nå ble det bedre Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Joey for å fikse! Banner Glimti for å ha gjort noe! Og fordi han dumper oss! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner stian for det er ikke heeelt på topp, men det duger: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg ikke dumper noen. La ut tre artikkler, men nå er jeg her igjen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Joey fordi den var bedre ja! Btw, mitt bilde er bedre enn ditt, mitt er klikkbart! Banner Glimti for å vende tilbake til favorittbannevennene sine! Endret 5. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner stian for jeg kan da lage klikkbare bilder jeg også, men orker ikke å styre med det... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Joey for å komme med unskyldninger! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug fordi hvor lenge tror du denne tråden varer? For alltid? Endret 5. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 banner glimti for jeg har null peiling, it can die in the next secound, eller om 31 år.. Who knows... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi vi får håpe det beste. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi den kommer til å vare for alltid! Et langt og lykkelig banneeventyr! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi ok, da har vi avtale om å møtes på gamlehjemmet når den tid kommer og fortsette banningen der ut livet sammen med barn og barnebarn. Siden vi ikke kommer til å møtes før det er kontaktordet vårt "Bannetråden". Jeg kommer dessuten til å være ham med piercinger og tatoveringer samt farget hår. Dere kjenner meg nok lett igjen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Banner Glimti fordi det var en herlig idé! Og fordi det fremdeles ikke er noen som har svart på om Latias har lagt seg. Hvis det er tilfellet, tar jeg kveld ganske snart selv også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå