After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg blir her iallefall selvom det kansje blir litt til og fra. Aner ikke med de andre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg banner deg for godt for natten. Så nå må du finne på noe annet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 banner gypsy for jeg vet ikke hvor lenge jeg blir oppe heller, har vært en slitsom dag med en del sykkelturer Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Gypsy fordi nå skal du passe deg du unge dame, ellers... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti fordi ellers hva? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Gypsy fordi det tar vi privat... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner glimti for stian er i tråden! det er lenge siden! HEI STIAN! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Banner JOEY fordi, hei til deg også! Jeg spiser Løvbit/Løfbiff i pitabrød! Endret 4. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner stian for jeg sitter her, og kjeder meg.. Lenge siden jeg har sett deg her, hvor har du vært? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi det er evigheter siden jeg har spist pita. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Banner Joey for å kjede seg på en søndags natt. Jeg har vært uten internett, og det har enda ikke kommet (bor i leilighet), nå er jeg en tur hjemme hos min far. Endret 4. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi jeg skal ut i middag i morgen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg utfordrer deg til å spise pita når du skal på middag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi det kommer til å bli grillmat og ikke noe pita. Det får jeg heller se på i sommer når jeg er på hytten. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 banner stian for håper du får internett snarest! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg husker de færreste dagene mine her i leiligheten da jeg var uten interenett. leste noe så sinnsykt på både dagen og natten at jeg ble ferdig med en gigantmurstein av en bok som ellers hadde tatt ca. et år. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg er enig i den, heller grilling på sommeren. Men lag deg pita en kveld hjemme da! Jeg også har smått begynt å lese bøker nå. banner stian for håper du får internett snarest! Jeg også! Er veldig lei etter over et halvt år med venting. På toppen av alt så er det fiber jeg venter på, det gjør ventetiden mye vanskeligere! Har villet hatt fiber i lange tider. Endret 4. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 banner stian for så fort det kommer fiber inn til byggefeltet her så skal vi skaffe oss det! 5mbps er ikke til å leve med, en venn av meg har 700kbps!! Det er ille! Fiber er noe av det raskeste jeg har brukt! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Joey fordi, ja og ikke nok med det, fiber er også det mest stabile du finner! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg veksler mellom nettaviser og forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå