After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_nuffene for å holde på sammenhengende. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti for når jeg har begynt kan jeg like godt gjøre meg ferdig da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene for å ikke gå lei like raskt som meg. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti for jeg er sånn at når jeg først har begynt på ett rom kan jeg gjøre det ordnetlig,også kan jeg liksågodt ta resten for hvis jeg venter vil jo ikke alle rommene være like reine! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg holder på en stun dselv når jeg har begynt, men aldri så lenge at noe blir ferdig. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Banner Glimti for er bedre å gjøre det ferdig enn halvferdig. Også blir alle rommene like regne å nå har jo jeg to soverom,gang,stue,kjøkken og bad. Pluss at jeg pusser vinduene innvendig og utvendig samtidig og tørker støv Endret 4. juni 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi det er jo forstålig ettersom du er husmor. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner nesavennen min for hei Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi hva er dagens prosjekt? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Joeyvennen for JEG GJØR ikke sånt fordi jeg er en forbanna husmor.. Hvorfor tror folk atte kvinnfolk bare skal støvsuge å vaske å lage den jævla maten å ta vare på unga for att mannfolka skal få ha det gøy?? NEi faen heller da er jeg en feil type husmor å en jævlig feil type mor! IKKE ment til deg Joey nå stikker jeg! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi hva er det nå da? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti for kvinnene er ikke sånn lenger at di går rundt med skaut på hue å kyskhetsbelte å gjør husmorting fordi det er gøy! Jeg blir bare litt provosert av at husmor å jentenes plass er på kjøkkenet sorry å jeg er vant med å si ifra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi du tydeligvis feiltolker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti fordi kvinner skal bli vartet opp! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Gypsy fordi nå må du ikke bli for kravstor ellers blir det oppvasken på deg i en måned. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti fordi man må jo være litt kravstor. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Gypsy fordi den eneste grunnen til at jeg lar det passere er fordi det er deg. "Gi stor sjokolade til". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti fordi Portugal-Norge er i gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Latias for å kose seg med kveldens fotballkamp. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Gypsy fordi hva gjør du på da bortsett fra å spise sjokoladen jeg akkurat gav deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå