Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Latias for lillen min er syk stakkar. Måtte jo sjekke det ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg burde kansje gå en tur mens det e rfint vær, men er egentlig ikke klar til å gå ut enda. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti for at jeg fikk strømper i dag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi koselig med gaver da. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti for jeg skal lage midag nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa fordi hva skal du lage? 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Latias siden Lillen er syk lager jeg pølser,enkelt for han og spise og potetmos så det glir enkelt ned i halsen hans. Forresten så fikk jeg ikke strømpene jeg bestilte dem for to dager siden Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi det blir spagetti her i dag. Eller i kveld/natt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti for å spise om natten, det er ikke gunstig for kroppen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Gypsy fordi jeg følger døgnrytmen min. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti for Latias jeg grillet så klart pølsene da ute på grillen min Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa fordi grilling er gøy! 2 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Latias for Grilling er koselig 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Banne Nesa fordi jepp. Er det fint vær der? 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Latias for har hatt skyfri himmel i går og i dag,kokvarmt å deilig i går gikk det bra men i dag ble Lillen syk så jeg har holdt han inne. Plutselig begynte han å skjelve å fikk feber her 40,5 å rett på legevakta. Han var ganske mye ute i sola i går men hadde beskyttelse men jeg ville være på den sikre sia så i dag var han med ut når jeg hengte opp klær også har jejg hatt vifte på inne å kjølt han ned Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Nesa fordi blir han ofte syk av varmen? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Latias fordi Vida er i tråden. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi helgens handling er unnagjort og nå ordner jeg litt i leiligheten før jeg tar en burger. Endret 4. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg har også lyst på burger! Skal vi ta en sammen? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Banner Latias forid jeg kommer ikke til Oslo for en burger. Vil du til Stavanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå