Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Karina fordi jeg viser respekt til det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg er jo den eneste som gidder å skrive det. Endret 2. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg pleier å skrive hele navnet ditt. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi det er jo kort i utgangspunktet. Endret 2. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti for å skrive hele navnet mitt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Karina fordi er det greit om jeg bare skriver Karina? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Karina Hulesangerhule fordi jeg gjør det med alle. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg skjønner ikke at du orker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Karina for å ikke orke. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi du orker heller ikke Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Karina Hulesangerhule fordi jeg orker alt! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias for jeg er så kvalm at jeg tror jeg går å legger meg altså. Aldri spise så mye mere. Spiste jo ett halvt brød i natt en gang også. Tror jeg snart må kasteopp jeg. Natta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Nesa fordi god bedring da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi trist at Nesa_til_Nuffene har så mye vondt for tiden. Endret 2. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Nesa for god natt og god bedring! Banner Latias for å ikke si natta til Nesa Banner Glimti fordi det er trist å høre Endret 2. juni 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Karina fordi natta til Nesa. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi jeg ikke aner hvor lenge jeg blir her i natt. Banner Glimti fordi kvelden avhenger egentlig av hvor lenge Melissa blir. Hadde egentlig vært lurt å legge meg tidlig før oppkjøringen ja. Uansett om hun går tidelig eller ikke vet du jo hvor enkelte det er å bli sittende her... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi hvis hun blir så har jeg i hvert fall en gyldig grunn til å være oppe. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti for at jeg er lei av og ha vondt men det ordner seg,men jeg har bare overspist sikkert for å ta igjen for da jeg ikke har spist. Men sove godt alle. dere får tak i meg på sms. Hadde vært kos med en sms Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Latias for å ikke tenke på den viktige dagen i morgen. Banner Nesa_til_Nuffene fordi sendte deg en pm. Sov godt vennen. Endret 2. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå