Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi egentlig ikke. Det kan være hvem som helst fra familien hennes. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi ingen lar seg lure. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi niks, ikke Vida. Hun skal jeg møte i morgen. Dere aner ikke hvem hun er. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi det er så greit å ha fått gjort alt som må gjøres i leiligheten. Endret 2. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Regler er til for å følges. Trådens regler sier klart at man ikke skal banne seg selv, med mindre det har gått to timer siden forrige ban. Denne regelen gjelder alle, selv om det kanskje ikke har blitt slått (hardt) ned på i det siste. Jeg vil ikke høre kommentarer som «jammen han og hun har gjort det før!» da det er irrelevant. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Runar for å moderere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner handerrre fordi det som burde slås ned på er vill flørting side opp og side ned. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner handerrre Glimti for å banne handerrre som bannet meg når jeg bare gjør gjorde jobben min. Endret 2. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Runar for å mene at du gjør en jobb. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner glimti for jeg tok meg enda en skrivepause.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Joey fordi hvor langt har du kommet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi har du møtt Melissa enda eller skal du senere? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 banner latias for jeg har kommet langt nok, har igjen noen småting og powerpoint Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Joey fordi jeg pleier bare å ha powerpoint. Notater trengs ikke. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 banner latias for det tror jeg du trenger på det jeg har om.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Joey fordi neh, jeg klarer meg bedre uten notater. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi jeg aldri noterte en ting før eksamen og var oppe til klokken 04:00 natten før. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner latias for om jeg da sier at du skal ha framføring om 4 timer om et tema du aldri har hatt før, holder det da bare med powerpoint når du ikke skal lese fra den og at den bare skal inneholde stikkord og illustrasjonsbilder? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Joey fordi jeg vil ha fire timer til disposisjon, så det hadde fortsatt ikke vært noen problem. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi synd at Gypsy har trappet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå