The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 banner nesavennen min for det er jeg å 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Joeyvennen min for Heeeeiii Kos og se deg her inne igjen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 banner nesavennen min for har mye å gjøre nå, så er ikke så aktiv på forumene Eksamen imorgen. Hvordan går det med deg vennen? 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Joeyvennen min for jeg håper du består,skole er viktig Flink du Jo her står det til liv vet du Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi hva driver du med vennen? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti for jeg har barnefri fra i går til i kveld også ser jeg på NCIS også gjetter jeg kryssord. Du da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 banner nesavennen min for jeg står nok skal du se sender deg sikkert en sms imorgen Men nå er det tilbake til jobbing! 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Joeyvennen for jeg svarer deg med en gang vet du Masse lykke til tror du drar den eksamenen i havn 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg leser Tommy og Tigern. Godt å høre at det går bedre med deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Nesa fordi hei på deg! Banner Glimti fordi hei på deg også. Endret 2. juni 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti for det har jeg ikke sagt,men nervene er der til di fulle grader å hodet er proppa fult men det går litt bedre da men vet ikke åssen jeg skal slappe av så åprøver nå for å se om det går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Nesa fordi du er en utrolig sterk jente, det må du vite. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi hva gjør du på siste dag som 17-åring? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Glimti for Latias når det står på som verst så kjennes det ikke ut sånn da føler jeg meg egentlig ganske svak. Du blir snart 18 å jeg blir snart 25 Vet du du har bursdag 3 juni,gypsy 6 å jeg 9 juni det er tre dager mellom oss Endret 2. juni 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi da var jeg ferdig med den boken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi hva gjør du på siste dag som 17-åring? Banner Glimti fordi jeg har vært og spilt fotball de siste par timene. Har ikke planlagt resten av dagen enda, kanskje jeg får besøk av naboen. Hva med deg? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi jeg skal bare det samme som de siste dagene. Rydde og vaske litt, trene og ordne noe mat. Så blir det kansje en film el. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi kult, hvilken film? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi er ikke sikker. Jeg har så mange jeg ikke har sett enda. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 BAnner Glimti for var Gladiator bra? vurderer å se på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå