Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi jeg var så skråsikker på at du ville få det høydepunktet at jeg faktisk hadde oppdatert førsteposten på forhånd. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi planer for morgendagen? Jeg håper på godvær så jeg kan gå en tur. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi virkelig? Aww! Jeg hadde nesten glemt det, så jeg fikk panikk da jeg så at det kom. Måtte bare hive inn et innlegg og redigere det etterpå - det var et hint om at redigeringen skal leses, Glimti! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi du begynner å nærme deg andreplassen nå. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi jeg har lest forrige side om det var det du tenkte på. Banner Glimti for å ... Nei, det ordet jeg leter etter finnes faktisk ikke. Men jeg kan si såpass som at det ikke er et positivt ord. Du kan si alt sammen rett ut til meg Vida enten det er positivt eller negativt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi da må du først gi meg tid til å finne opp det ordet jeg trenger. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida for å forfriske det norske språket med nye ord og uttrykk. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi ta deg tid du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi Vida har hele livet foran seg. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner latias fordi ikke til å legge ut innlegg i denne tråden. Den varer garantert ikke så lenge. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi det er ikke noe problem. Hvis jeg finner det ordet, kan jeg like godt komme hjem til deg og si det. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi mitt hjem er alltid åpent for deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi I see what you did there! 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias for å skrive engelsk plutselig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi det er ikke noe som har skjedd plutselig. Har gjort det helt siden jeg begynte på barneskolen for 12 år siden. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi jeg mente her og nå. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti for å ha meninger. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi jeg sier alltid hva jeg mener! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi det vet jeg veldig godt. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi nedetiden senker seg over oss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå