Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi hvem er det? Ordføreren i Bodø? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi har du lagt planer for morgendagen? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi hysj, ikke så høyt. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi jeg har møtt DDE og Herodes Falsk fra Prima Vera på samme puben. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi haha, jeg tar vel ikke feil om jeg tipper at du er misfornøyd med han. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi Madcon er faktisk naboene mine. *stolt* 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi jeg ikke visste hvor mye klokken var før jeg så på den nå. Trodde den var mindre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi du sier det hver natt. Blir du like overrasket hver gang? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi hahahahahahaha! Åh. Jeg lo. Banner Vida fordi haha, jeg tar vel ikke feil om jeg tipper at du er misfornøyd med han. :!: Jeg liker å ha fokus på menneskers positive karaktertrekk, så jeg skal svare med å si at han er veldig koselig når han ikke er på jobb. Endret 2. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida for å ikke sjekke pm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi jasså, du har møtt ordføren på fritiden? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg er nødt til å prioritere. Banner Latias fordi nåja. Jeg har det med å passere rådhuset akkurat når han er ferdig på jobb om dagene... Han sier alltid hei og smiler til meg. Endret 2. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi prioriteringer er viktige. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi det gikk treigt nå. Banner Glimti fordi du sier det hver natt. Blir du like overrasket hver gang? Ja, egentlig.Synes tiden går så sykt fort. fra det ene øyeblikket du ser på klokken til det neste så har det alltid gått ca. en time. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi du er viktig. Banner Glimti fordi jeg har klokke nederst i høyre hjørne til enhver tid, så jeg blir sjeldent overrasket. Endret 2. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida for å gjøre meg målløs hele tiden... Klokke nederst i høyre hjørne er ganske lurt egentlig. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias for å ha smileyer i begge linjene. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi det trengs gjerne. Banner Vida for å gjøre meg målløs hele tiden... NÅ besvimer jeg. 3 ... 2 ... 1 ... 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida for å burd elese litt: Banner Glimti fordi jeg er nødt til å prioritere. Banner Latias fordi du er viktig. Han elsker deg ikke egentlig! Han vil bare ha god stemning i tråden. Det har jeg fått fortalt for lengst. Ikke at det er galt med god stemning i tråden, men ikke ha forhåpninger: Han har flere ganger sagt til meg at han gjør det bare for å skape koselig stemning i tråden. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Glimti for å ... Nei, det ordet jeg leter etter finnes faktisk ikke. Men jeg kan si såpass som at det ikke er et positivt ord. Endret 2. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå