Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Banner Latias fordi dere er så snille. :wee:

Hele livet mitt Glimti. I fra jeg lærte å snakke. Det ligger nok i blodet eller noe. :p

Men da drar jeg. Ha en god natt alle sammen!

Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi derfor.

Banner Vida fordi hvordan har dagen vært? :wee:

Jeg sovnet momentant da jeg kom fra skolen, og sov helt til formørkelsen skulle begynne. Jeg var anspent før engelsken i dag, og fikk ikke så mye som et sekunds søvn natten før. :ermm: Tror dette er første gang jeg har opplevd å ikke sove i det hele tatt på så lang tid! :ohmy: Men engelsken gikk bra, i alle fall, og det er det som betyr noe akkurat nå. :)

Hvordan har din dag vært? :love:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi jeg tror jeg vet hvem det er. :whistle: Det er så godt å høre at engelsken gikk bra. Unner deg all suksessen du bare kan få. :love:

Min dag har gått til at jeg har kjørt rundt med bil i alle Oslos gater. Siste forberedelser før oppkjøringen har blitt gjort, nå gjelder det bare å stole på ferdighetene mine. Ellers ble jeg dratt med på kino av en masete Melissa. Og jeg har også vært og handlet inn en god del varer før bursdagsfeiringen min. FRIDAY, FRIDAY! :love:

Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi det er bare superkoselig når Latias skriver mye. Er så herlig å lese. :love:

Fredag, altså. :wee: Da skal jeg sørge for å bake tidenes mest überfantastiske superbursdagskake som du kan få på sengekanten på den store dagen. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...