After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi hva drev du og Melissa på med i dag da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi dere er så snille. Hele livet mitt Glimti. I fra jeg lærte å snakke. Det ligger nok i blodet eller noe. Men da drar jeg. Ha en god natt alle sammen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi det er for grovt til å nevne her. Banner Gypsy fordi god natt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi sov godt, Gypsy. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi hvordan har dagen vært? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi stor nattaklem Gypsy. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi derfor. Banner Vida fordi hvordan har dagen vært? Jeg sovnet momentant da jeg kom fra skolen, og sov helt til formørkelsen skulle begynne. Jeg var anspent før engelsken i dag, og fikk ikke så mye som et sekunds søvn natten før. Tror dette er første gang jeg har opplevd å ikke sove i det hele tatt på så lang tid! Men engelsken gikk bra, i alle fall, og det er det som betyr noe akkurat nå. Hvordan har din dag vært? Endret 1. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti for jeg har araknofobi. Altså edderkoppfobi påvist av lege. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi uffda. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi skal du ha edderkopp? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi jeppsi pepsi! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi det er en skjult bruker som driver og lusker her. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida for å være flink jente og gjenopplive tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi jeg tror jeg vet hvem det er. Det er så godt å høre at engelsken gikk bra. Unner deg all suksessen du bare kan få. Min dag har gått til at jeg har kjørt rundt med bil i alle Oslos gater. Siste forberedelser før oppkjøringen har blitt gjort, nå gjelder det bare å stole på ferdighetene mine. Ellers ble jeg dratt med på kino av en masete Melissa. Og jeg har også vært og handlet inn en god del varer før bursdagsfeiringen min. FRIDAY, FRIDAY! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias for å skrive to avsnitt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Glimti fordi det er bare superkoselig når Latias skriver mye. Er så herlig å lese. Fredag, altså. Da skal jeg sørge for å bake tidenes mest überfantastiske superbursdagskake som du kan få på sengekanten på den store dagen. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi jeg burde lage mat om litt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Vida fordi ntaaw, du trenger ikke å gjøre det for meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Banner Latias fordi jo, la nå kvinnene gjøre litt fysisk arbeid de også! 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Banner Runar fordi vi ikke kommer videre med pmen. Endret 2. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå