After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Tsjuden fordi det går fint. Ikke tenk mer på den missforståelsen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi beklager, men jeg må rette på deg, når det gjelder noe så viktig som hesten min. Banner GLimti for. åh, er det sant? Jeg trodde faktisk det var en hest jeg Nei det er ikke sant, jeg har hest! men har ikke husket og tatt bilde desverre. Han heter Siton. Og er verdens beste. Jeg kan se om jeg finner noen litt gamle bilder, men hadde egentlig lyst og vise dere et helt nytt bilde! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Gyspy fordi jeg vet jo du foretrekker den versjonen her. Skal holde meg til den og holde den egentlige hemmelig heretter. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti for god kveld! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Banner handerrre fordi kvelden er ganske god så langt ja. Endret 1. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg legger meg nå God natt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Karina Hulesangerhule fordi hils folkene i Drømmeland. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Karina fordi god natt da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi jeg har forhåndsbestilt billett på et av flyene til Drømmeland så jeg skal være sikker på å komme med selvom sikkert noen drar før meg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg har vært ute og sett på solformørkelsen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi så koselig! Fikk du tatt noen bilder? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg må nesten poste et bilde da, det er ikke noe fint bilde da, han er gjørmete i luftegården sin. Men fin alikavel. BAnner GLimti for Gypsy skulle poste bilde av hesten sin, har hun gjort det? edit - feil smiley Her ser du. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Banner Gypsy fordi jeg leste faktisk en historie om solformørkelse i Tommy og Tigern i går. Og ja, skal hold meg til den offisielle versjonen her... Endret 1. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) banner gli,ti fpr Banner Glimti fordi jeg må nesten poste et bilde da, det er ikke noe fint bilde da, han er gjørmete i luftegården sin. Men fin alikavel. BAnner GLimti for Gypsy skulle poste bilde av hesten sin, har hun gjort det? edit - feil smiley Her ser du. Fin hest! Har du flere dyr? Endret 1. juni 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Tsjuden fordi husk å banne. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Tsjuden for å glemme å banne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi han greide å endre innlegget. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg husker jeg leste Tommy og Tiger'n som seksåring. Banner Vida fordi så koselig! Fikk du tatt noen bilder? Fikk tatt masse bilder av fenomenet, men det var vanskelig å virkelig fange det opp med kamera. Dessuten var det jo selvfølgelig én eneste sky som skulle ødelegge hele showet... Typisk Bodø. Har savnet deg i dag. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Tsjuden fordi tusen takk! Nei har nok ikke det, har ikke tid til flere dyr så lenge jeg har han. (og han skal være hos meg resten av sitt liv) Har hatt hamster, rotter, kanin og fisker, før. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 BAnner LAtias for jha, jeg er så pro altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå