felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi har du bestemt deg for hva du skal stemme? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi katastrofen ville vært FRP! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi nope, ikke enda. Blir nok det partiet som står lengst unna FRP som får min stemme. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias for å ha samme politiske standpunkt som meg! :love: Sykt. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Banner Vida fordi så lenge det ikker er FRP er det bra. Endret 1. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi når er det valg egentlig? Det er vel flere år til eller? Banner Latias for å ha tre grunner. Banner Glimti fordi jeg kan ta over landet sammens med deg! Jeg har jo for lengst tilbudt deg å bli dyrevernsminister så snart kuppet er gjennomført. Da vet jeg at jeg overlater alle landets dyr i trygge, profesjonelle hender! Du kan stole på at jeg skal gjøre en god jobb! Får jeg ikke mer makt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Gypsy fordi jeg vet du vil gjøre en god jobb. Det andre snakker vi kun om privat. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg skjønner ikke hvorfor det drittpartiet gjør det så bra på meningsmålingene. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias for å være politisk interesert. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi det er helt uforståelig. Den ondsinnede søppelorganisasjonen burde ikke hatt en eneste én. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi det er helt sinnssykt at vi har samme politisk ståsted også. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi herregud, hvor har du vært hele livet mitt? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi det lurer jeg også på. At vi ikke har møtt hverandre før i år... 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Latias fordi tiden har gått fort fort. Klokken har plutselig blitt litt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi klokken spiller ingen rolle for min del, jeg har fri fram til mandag. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Glimti fordi tiden er temaet for Engelsk Skriftlig i morgen, men akkurat nå er tiden helt irrelevant for meg. At vi ikke har møtt hverandre før i år... Sykt. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg har et sent møte i morgen så det går greit for min del og. Banner Glimti for å ikke gi meg også tilbud om tittel! Utilgivelig. Du var ikke registrert her første gang dette ble tatt opp og Gypsy fikk tilbudet og sa ja. Nesa_til_Nuffene har forøvrig sagt ja til å bli barneværnsminister. Er det noe du kunne tenke deg? Endret 1. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi hva, du har vel ikke tenkt å skulke? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg vil være statsminister - om vi så må ty til fysisk slosskamp om tittelen! Banner Latias fordi selvsagt ikke! Endret 1. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banner Vida fordi du er for sent ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå