After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg har hatt biffmiddag. Endret 29. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimti fordi pizza her. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner LAtias for jeg tenkr for mye å svimer av pga det så nei ejg har ikke spist noe. å våkna opp på soveromsgulvet i natt med blåmerker på lårene å kul i hode. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa fordi du må få spist noe! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi skulle ønske jeg kunne hjelpe å få deg bedre. Banner Joey fordi jepp, men det er litt synd at alle ikke er like hyggelige her inne. Hvis det er meg du tenker på så må bare du bli hyggelig først og slutte å begynne med "morsomheter" og spydigheter så slutter jeg å besvare den slags. Skal ikke mer til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg nevner ingen navn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Latias fordi jeg har mine misstanker om hvem du sikter til uansett... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimti for å være mistenksom. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Latias fordi jeg ble født rett inn i agentverden så det er medfødt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimti fordi hva er planene for kvelden? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimti for LAtias jeg spiser ikke nårjeg ikke føler meg bra. Men jegh ar for mye tanker i hode. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa fordi mat må man uansett få i seg, selv om man ikke har matlyst. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Latias fordi enig, men det kan være vanskelig å få seg til å spise iblant. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimti for det er snart bare en uke igjen til rettsaken nervene er allerede i gang å jeg fikk beskjed å ikke stresse sist jeg var hos legen noe jeg visst har gjort uten at jeg har visst det å svimte av natt til i dag. Så det vil nok skje flere ganger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa fordi svimte du av i natt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi alt skal gå bra. Og gi beskjed hvis du vil snakke på pm. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimti for Latias ja jeg svimte av i natt,måtte på do så våknet av det og husker at jeg blei ferdig mere husker jeg ikke før jeg våkner opp på soveromsgulvet med kul i hodet å blåmerke på lårene nå skal det sies at jeg våknet av at jeg vvar kvalm i tillegg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa fordi det er utrolig kjipt, spesielt rett før rettsaken også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Latias fordi det er fælt å høre dette. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner LAtias for jeg tror det nemlig er derfor innvendig stress. At jeg tenker for mye,som igjen øker pulsen som igjen gjør meg stressa å som jeg svimer av. Men jøsses jeg kan prate på pm å greier jeg men jeg tror ikke det vil få det bort uansett. å¨OM jeg taper vil jeg få mere stress for da skal jeg jo omstille meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå