Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Banner Vida for det er jeg uansett var ikke det jeg tenkte på men samma kan det være jeg stikker. Er bare litt lei av at alt jeg savner så får jeg tilbake at "DU HAR JO SØNNEN DIN" er ikke det som er probleme for det vet jeg men det han gir meg er noe anna en det andre kan gi meg. Nå blir jeg vel kalt for dårlig mor også fordi jeg tenker sånn ja faen heller uff så lei TEITE nesa. så jeg stikker. Endret 29. mai 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa fordi ikke stikk, please. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Latias fordi det var ikke vondt ment, Nesa_til_Nuffene. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Vida fordi det tror jeg hun er klar over. Du mener aldri noe vondt om andre mennesker. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner LAtias for jeg er ikke sinna på dere jeg er forbanna på det jævla livet mitt å jeg er drita lei av å leve alene men jeg tørr ikke gå ut å finne noen pga jeg VET jeg blir såra igjen uansett å jeg utsetter sønnen min for det som jeg bare har på lånt tid ien uke nå. Så uansett åssen en vrir å vender på det vil dere ikke få se så mye til meg å jeg vil uansett værel ike lei meg å deprimert. Så da stikker jeg nå for å ikke plage dere denna uka før rettsaken. Jeg er bare så lei av at uansett åssen det er så får jeg di samma orda tilbake om at du har jo sønnen din men en anna en kan gi meg noe sønnen min IKKE KAN for gjør min sønn det går jeg frivillig i fengsel. Så hade., Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi si ifra hvis du vil snakke på pm. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimt ifor så fort uansett jeg entrer tråden drar jeg den ned i ett deprimerende stemning såå er kanskje like greit jeg er borte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Nesa fordi du må ikke føle det på den måten. Du er velkommen hit når som helst. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi du kan ikke la frykten for å bli såret være hindringen for å la deg selv kunne elske noen igjen. Hvis du ønsker noen å dele livet ditt med, skal det ikke være noe problem for at du kan finne det mennesket. Og du skal aldeles ikke føle at du drar ned stemningen her i tråden. Vi vil bare støtte deg, alle som en. Banner Latias for å komme først. Endret 29. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Banner Latias fordi enig der. Banner Vida fordi snakker du av erfaring? Endret 29. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Glimti fordi det er ikke ofte vi er enige. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Latias fordi hva slags cruise har du lyst til å dra på i sommer da? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Latias fordi det forekommer, men ikke ofte. Banner Vida fordi snakker du av erfaring? Banner Glimti fordi jeg har ikke så mange års livserfaring at det er noe å skryte av. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Vida for å ikke skryte av livet sitt. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Vida fordi du ikke oppgir alder i profilen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg skryter da masse av deg, og du utgjør en enorm del av livet mitt! Banner Glimti for å mene at alt skal oppgis i profilen. Endret 29. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Vida fordi sant det. Elsker deg for det. Ingen krav å oppgi alt i profilen. Om folk vil holde seg anonyme, så skal de selvfølgelig få lov til det. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 banner vida for god morgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Joey fordi MORGEN? Hvilken planet er det du lever på? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Banner Latias fordi folk har forskjellig døgnrytme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå