Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Banner Vida for det er jeg uansett var ikke det jeg tenkte på men samma kan det være jeg stikker. Er bare litt lei av at alt jeg savner så får jeg tilbake at "DU HAR JO SØNNEN DIN" er ikke det som er probleme for det vet jeg men det han gir meg er noe anna en det andre kan gi meg. Nå blir jeg vel kalt for dårlig mor også fordi jeg tenker sånn ja faen heller uff så lei TEITE nesa. så jeg stikker.

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner LAtias for jeg er ikke sinna på dere jeg er forbanna på det jævla livet mitt å jeg er drita lei av å leve alene men jeg tørr ikke gå ut å finne noen pga jeg VET jeg blir såra igjen uansett å jeg utsetter sønnen min for det som jeg bare har på lånt tid ien uke nå. Så uansett åssen en vrir å vender på det vil dere ikke få se så mye til meg å jeg vil uansett værel ike lei meg å deprimert. Så da stikker jeg nå for å ikke plage dere denna uka før rettsaken. Jeg er bare så lei av at uansett åssen det er så får jeg di samma orda tilbake om at du har jo sønnen din men en anna en kan gi meg noe sønnen min IKKE KAN for gjør min sønn det går jeg frivillig i fengsel. Så hade.,

Lenke til kommentar

Banner Nesa_til_Nuffene fordi du kan ikke la frykten for å bli såret være hindringen for å la deg selv kunne elske noen igjen. Hvis du ønsker noen å dele livet ditt med, skal det ikke være noe problem for at du kan finne det mennesket. :)

Og du skal aldeles ikke føle at du drar ned stemningen her i tråden. Vi vil bare støtte deg, alle som en.

Banner Latias for å komme først. :love:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...