Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Banner Joey fordi jeg skulle aldri ha logget på diskusjon.no i dag. Har rotet bort hele ettermiddagen.

Lenke til kommentar

Banner Dermuszdel for jeg er tante til en gutt på tretten år som jeg ikke har sett siden han var noen mnd gammel,OG jeg er tante til ei nydelig jente på fem år som jeg ikke har sett i det hele tatt,jeg å min ekte søster,di to barna er jeg halvtante til. Siden faren min ikke kunne holde utstyre på plass når han møtte mamma ellers hadde ikke vi vært her gitt.

Lenke til kommentar

Banner Runar fordi jeg forresten har møtt den ene onkelen min et par ganger. Og mormor og morfar. Men ingen andre. :p

De bor spredt rundt i hele landet, og jeg har ikke hatt mulighet til å besøke dem. Egentlig hadde jeg møtt dem i begravelsen til pappa, men jeg fikk ikke muligheten til å dra dit heller. :p

Lenke til kommentar

Banner Generation Craft for jeg vokste opp med en far som ikke var helt god å når det viste seg at jeg slet så overlot mamma alt over til tanta mi å ordne opp med meg også tok jeg å bare bodde hos mamma nå vet ikke sønnen min hvem mormor er en gang fordi ho ikke vil ha noe med oss og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...