Latias Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Glimti fordi det var uvanlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg liker det jeg og, men det er mye informasjon og ta rede på. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Gypsy fordi hvilken del av historien liker du best? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Glimti for å etterlyse spesielle deler. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Latias fordi enkelte ting pleier å fasinerende enn mer enn andre. Banner Glimti fordi ja, det kan du nå lure på... Har en anelse... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Latias fordi jeg liker mellomkrigstida og andre verdenskrig, muligens fordi det er det jeg har lest mest på og kan mest om. Men jeg syns antikken og vikingetiden er veldig interresang, og forsåvidt kolianismetiden, jeg syns den kalde krigen er litt komplisert, det samme med hele denne middelaldertiden, og unionstiden med danmark (må lese mer) ja jeg liker verdenshistorie bedre enn kun norsk historie. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Gypsy fordi vi tydeligvis har mye av den samme interessen innen historie! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Glimti for å være en belært mann. Du kan nok mer enn meg om en del historie tenker jeg. Du skulle ha tatt eksamenen for meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Gypsy fordi vi kan alltids ta et par kvelder sammen så skal jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg gleder meg til jobben. Slipper å bli stresset da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Melissa. fordi hei. Hvordan har dagen vært? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Glimti for heihei Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi hei på deg vennen. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner joeyvennen for nå er jeg sliten psykisk å fysisk inn til margen kejnnes det ut som Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Nesa fordi det høres kjedelig ut. Dagen min har vært turbulent. Visse folk har blitt ignorert helt. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Melissa for å ignorere andre. Det er ikke snilt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Runar fordi det ofte er den beste måten å reagere på. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 banner glimti for Jeg tror ikke det blir så mye banning fra meg idag. Har en prøve imorgen, og en framrøfing på onsdag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Banner Crazyjoey for å ikke dedikere hele dagen til banning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå