After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Melissa fordi du ikke aner hva som foregår her om nettene... Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti fordi hva er det du mener? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Melissa. fordi dette feks: Banner Glimti fordi det er plass i senga mi, Vida. Banner Latias for å ville sove med en annen jente enn Melissa. Banner Glimti fordi hysj, ikke si det høyt! Veggene har ører, og jeg vil helst ikke havne i trøbbel. Banner Latias for å forvente at det blir holdt hemmelig. Banner Glimti fordi jeg er i nok trøbbel som det er, trenger ikke flere ting å bekymre meg for. Forhåpentligvis får ikke Melis vite noe av dette. Banner Latias for å leve i håpet. Banner Glimti fordi jeg burde kanskje redigere innleggene, bare for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Glimti for å bevisst gå inn for å spolere! Endret 8. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Vida fordi det må til iblant... Merk dere at dette var skrevet før Vida redigerte... Endret 8. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Vida fordi åssen går det med kaktusene våre? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg gleder meg til neste helg.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi hva skjer? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg skal teste de da ferdig innspilte basshøytallerne til en kompis. :D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi jeg skal ingen ting før sommeren begynner for alvor. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti fordi kaktusene i Latias&Vida Kaktusfarm AS ser ut til å stortrives. 1 Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Melissa. fordi dette feks: Banner Glimti fordi det er plass i senga mi, Vida. Banner Latias for å ville sove med en annen jente enn Melissa. Banner Glimti fordi hysj, ikke si det høyt! Veggene har ører, og jeg vil helst ikke havne i trøbbel. Banner Latias for å forvente at det blir holdt hemmelig. Banner Glimti fordi jeg er i nok trøbbel som det er, trenger ikke flere ting å bekymre meg for. Forhåpentligvis får ikke Melis vite noe av dette. Banner Latias for å leve i håpet. Banner Glimti fordi jeg burde kanskje redigere innleggene, bare for å være på den sikre siden. Banner Glimti fordi herregud, jeg ble kvalm. Føler meg ganske ubrukelig nå. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Melissa fordi jeg kan godt trøste deg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Dermuszdel for å spøke i en slik alvorlig situasjon. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Runar fordi jeg slettes ikke spøker! Jeg tilbyr bare en hjelpende hånd. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Dermuszdel for å stille opp. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Dermuszdel som en unnskylding for at jeg tok feil. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Runar for at jeg fortsatt ikke har fått svar på pmen jeg sendte tidligere i dag til noen Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Nesa fordi det virker som at vi begge er lei oss akkurat nå. Til Latias: Håper for din del at det var verdt det. Ikke bry deg om å ringe på døra mi i morgen, jeg kan veien til skolen selv. Takk for støtten, Dermuszdel. 2 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner MElissa for jeg er her for deg om du vil prate om noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå