Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Latias fordi det høres ut som hun trenger hjelp. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Gypsy fordi bra at du fortsatt er i tråden. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Gypsy for ho gjør det,ho har alt her nede men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre har gitt beskjed til typen om å ringe 112 da,det er det jeg får gjort! men ho var alene hjemme mes typen var på jobb pluss at ho har krangla noe svartens med mora si ikk får ho hatt ungane i helga å greier... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Nesa fordi du kan ikke gjøre mer enn du gjør, uansett hvor vondt det er. Det er bra at du er en støttende venn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Gypsy fordi man blir alltid motløs av slike saker hvor man ikke kan hjelpe. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Banner Gypsy for ho er som søster for meg. Jeg gjør ALT for ho,ho skulle jo egentlig vært her i dag,hatt ungen fra i morgen å til mandag her hjemme i min lille leilighet mens jeg sover på sofaen. Også skjer detta her Var på vei ut i bilen i stad rett før jeg flytta Michael over i bilen men ble istoppa. Værste er at det er like før jeg knekker,å i følge Skrolla (Lise) Klarer ingen å knekke meg fordi jeg er for sterk men nå er det ikke langt unna. Endret 4. mai 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi noen skjøt opp fyrverkeri her nå. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Glimti for ok. Jeg gråter. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi trist å høre. Skulle ønske ting kunne bli bedre for deg nå. Det er sandelig på tide. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Nesa fordi det er trist og høre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Gypsy fordi jepp, ganske trist også. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Latias for hiver i meg noe paralgin forte å prøver å sove jeg tror jeg. Så har jeg mobilen på ffull guff under puta. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Nesa_tiol_Nuffene fordi håper du får sove godt da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Glimti fordi senga frister. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner GLimti for bare jeg ikke våkner å får beskjed om at ho ikke er mer så skal da jeg klare å sove lit hvertfalll. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Banner Latias fordi her og egentlig, men egentlig ikke. Banner Nesa fordi hvor er hun nå da? Endret 4. mai 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi tenk positivt du så er jeg sikker på at alt ordner seg. Banner Gypsy fordi jeg kjenner også den følelsen med kansje legge seg, kansje ikke... Endret 4. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner GLimti for Gypsy ho er i Bergen hos typnen i timer unna meg. Prøve å sove jeg,så er jeg klar om telefonen ringer å ho trenger meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi sov så godt du kan da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Banner meg selv fordi dette ble en lite aktiv bannekveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå