Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Vida fordi når er tentamen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Latias fordi Obama har blitt langt mer populær i USA etter angrepet på bin Laden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Glimti fordi "angrepet" ja. Tror ikke på disse konspirasjonene før de legger alle kortene på bordet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 banner latias for jeg er ferdig med alle tentamner, vida Jeg sitter her og venter på at jeg skal gidde å fjerne alt fra skrivebordet for å fjerne det. Skal vel ommøblere rommet litt idag Bare eksamen som gjennstår for meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Banner Joey fordi alle tentamener er ferdig for min del også. Det var de lenge før påske faktisk. Eksamen gleder jeg meg til. Blir spennende å se hva jeg kommer opp i. Endret 4. mai 2011 av Latias Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Latias for å glede seg til noe sånt nå som sommeren står for døren. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg frykter dere har bedrevet ban-LAN over natten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Glimti fordi eksamen kommer før sommeren. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg har engelsktentamen i morgen. Endret 4. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Banner ollorca for nå fikk ejg lyst til å dra på lan.. banner vida for lykketil da Endret 4. mai 2011 av Crazyjoey 1 Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Banner Vida fordi det har ikke jeg. De som har engelsk i klassen min har det derimot! Banner Joey Endret 4. mai 2011 av Ollorca Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Ollorca fordi jeg er en av ganske få som har engelsk i klassen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Latias fordi engelsk er det eneste fremmedspråket det er viktig å lære seg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner latias for jeg satser på å komme inn på elektro til høsten Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Banner Latias fordi kjemi, fysikk og R1 matte er morsommere enn engelsk. Geezus christ! SkolePC-en her er så treig. Jeg sverger at jeg en dag skal knuse den! Endret 4. mai 2011 av Ollorca Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Ollorca fordi jeg skal gå en tur og så ha burger. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Glimti for å spise usunn mat Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Ollorca fordi det er subjektivt. Og det handler vel mye om lærer og undervisningsopplegg. De beste lærerne kan få meg til å elske de verste fagene. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 banner vida for de verste lærererne får meg til å hate de beste fagene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Banner Joey fordi samme her, Vida. Har ingen fag jeg hater atm, det er mye takket være lærerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå