Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi idioter finnes det dessverre nok av her i verden. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Glimti Latias fordi okei, folkens - hva enn dere gjør, ikke søk "ampallang" på Google Bilder! Jeg får vondt i nervesystemet. Endret 3. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Vida forsdi jeg kjenenr svært godt til det. Skal tenkt på det lenge og skal snart få gjort det pluss at det blir min tredje intimpiercing! Endret 3. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi det er ganske ekkelt ja, Vida. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi smaksak, smaksak... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi piercing og tatoveringer er ting som ikke interesserer meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi det er akkurat som fotball med meg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi det for meg framstår absurd og nesten litt surrealistisk å stikke nåler gjennom kroppen. Men greit nok, som Glimti sier: Banner Latias fordi smaksak, smaksak... 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi du har vel noe selv som feks. hull i ørene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi et lite hull i øret er ikke så ille. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Glimti fordi nei, faktisk ikke. Jeg lar skaperverket forbli urørt. Banner Latias for å ha et godt poeng. Det finnes ulike grader av makaberheten... Endret 3. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi ganske spesielt faktisk. Men fint at du er deg selv. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi det er en ganske lang historie som jeg ikke orker å ta opp i tråden. Gikk halve barndommen min og maste om å få hull i ørene, men da svaret alltid var nei, fant jeg ut at jeg faktisk ikke hadde behov for det uansett. Ørene er ikke noe jeg føler veldig for å vise frem, akkurat... 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi jeg har ett hull i det ene øret og fire i det andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi flott at Vida er naturlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi du sa jo nettopp at det ikke var så ille med hull i ørene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi det er ingenting galt med et lite hull i øret nei. Men det er likevel bedre å være naturlig. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi hull i ørene er så utbredt blant jenter at jeg ikke anser det som "unaturlig". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi naturlig i dette tilfellet vil si "medfødt". Hull i øret er ikke medfødt. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi da er det best å gå naken også siden det er slik man er født. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå