Ollorca Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Vida for å dele en fenomenal holdning! Endret 3. mai 2011 av Ollorca Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Ollorca fordi det er vel diskutabelt hvorvidt det kan kategoriseres som fenomenalt å være likegyldig til et annet menneske, men jeg kan virkelig aldri huske å ha brydd meg mindre om en såkalt "kjendis". 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi Justin er jo SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KJEKK LIZZM!!!!111!!!11 :love: :love: :love: :love: .. Jeg bryr meg ikke, jeg heller. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Dermuszdel for overdreven bruk av smiley. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi det var for ironisk effekt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Dermuszdel for bruke ironi som virkemiddel. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi den smileyen er grusom å overbruke i denne tråden uansett! Og nå er det brugertid. Snakkes og bannes. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti for å ha "brugertid". 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Dermuszdel for heihei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Dermuszdel for at "Phoner to Arizona" er en usaklig rå låt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Sjur for å like usaklige ting. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi det irriterer meg en anelse at jeg aldri vet om du er pålogget eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi stalker du meg? Neida. Synes det er flott å være skjult. Ingen vet når jeg er pålogget, hvilke profiler jeg besøker, hvilke tråder jeg leser, osv. Dette gjelder ikke bare her, men på MSN og skype også. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg vet godt hva du snakker om. Er som regel "frakoblet" på både MSN og Skype, og har akkurat slått meg på å være skjult bruker her. Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg trodd du satt og manipulerte hjernecellene mine! Neida. Banner Vida fordi stalker du meg? Pokker! Der var jeg avslørt, gitt... Brb, stikker og finner meg en ny hobby! Endret 3. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi jeg tolker det som at du ikke ønsker å snakke med meg? Neida. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi jepp. Av 500 kontakter er det selvfølgelig akkurat deg det handler om. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi alt handler jo om meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Dermus fordi Vida kan stalke meg så mye hun bare orker. Synes det er søtt jeg. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi jeg har tengt til å hoppe rett inn i stalking! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå