After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi hvilken film? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti for gjeeeesp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi er du trøtt eller kjeder du deg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg lurer på hva jeg skal finne på nå. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Latias for jeg har vært oppe sia halv sju,kjørt mammaen til Skrolla til sjukehuset,for først å levere Lillen i barnehagen da så mammaen henens,så trengte ho litt ekstra hjelp,kom hjem ti på tre stup trøtt å en fæl huepine,ligner migrene. Så hente Lillen å her sitter jeg med dunkende hode Endret 3. mai 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner nesavennen min for uff da Håper det går over snart Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi uffda. Skulle ønske jeg kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi Nesa har opplevd masse motgang i det siste. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi det er jeg fullt klar over! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner glimti for jupp, det er ikke så lett å gå igjennom alt heller Men nå er det snart mat her.. Så be right back Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Joey og Glimti fordi hva er planene for dagen? Endret 3. mai 2011 av Latias Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi en tur dned til byen, men ser det litt ann siden det begynte å regne. Hva med deg? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti for her har det regna,snødd å nå skinner sola med torden skyer,jeg virkelig hater torden,det må ikke bli torden da får jeg ordentlig migrene pga trykket. Men må bare hvile litt senre i kveld tenker jeg så blir det nok bra Hei Latias og Joeyvennen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Nesa fordi det har faktisk snødd her også. Vi er i mai ffs, skjønner ikke greia med Norge. Banner Glimti fordi det frister å ta en tur til SATS, komme hjem og dusje, og så bare slappe av med tv-serier i sofaen. Typisk Melis å jobbe den ene dagen jeg vil være med henne. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi man ikke trenger et treningsstudio for å trene. Trengs bare å ha utstyr her hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias for at jeg smiler når jeg ser for meg ham stå og kjefte opp mot himmelen mens sneen faller og faller for som å si at alt er slutt, og at i vraket ligger liket av en tolv år gammel gutt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Sjur fordi husk mer innlevelse under utførelsen neste gang. Da gir jeg deg toppkarakter. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi det der er en fantastisk sang. Eller rap. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti for Lillen min kom bort å lurte på hvem som hadde slått meg i hode Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner nesavennen min for heeei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå