Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner vida for hallo Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi hei, søta! Går det bra med deg? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi hei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida fordi har du roet deg ned enda? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti for at jeg føler meg fubar i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi en opphisset Vida er jo bare herlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi skulle ikke denne dagen bli så strevsom? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Glimti for at Latias er en litt oppspilt fjortis. Endret 3. mai 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Datasmurf for å analysere. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti for å ville forflytte frustrasjonen min herfra til skoletråden. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Vida for å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi man må ikke det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias fordi var den slitsomme dagen med tale bare noe på sklolen eller har du mer program i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti for å ikke vite at Latias alltid har et eller annet på programmet. Åkke som! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Datasmurf fordi det ikke er det inntrykket jeg har fått. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti for at det er det inntrykket _jeg_ har fått. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Datasmurf fordi hvordan går det med musikken til Knudsen og Ludvigsen? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg skal ta meg en tur ut i godværet straks. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg har gått rundt hele dagen, holdt en veldig viktig tale, organisert ting, hatt et par elevrådsmøter (hva faen er greia med to møter på samme dag???), fått informasjon om skoleballet som egentlig skulle bli holdt forrige desember, men som ble flyttet til juni i stedet, denne informasjonen måtte jeg senere videreformidle til resten av klassen, måtte meddele informasjon om fotokonkurransen for elever (tipper Melis vinner den, hun er helt rå med kameraet i hendene), måtte meddele informasjon om fotballturneringen som skal holdes rett etter eksamen, hatt et viktig møte med kjørelæreren, har avtalt landeveikjøring og funnet en dato til oppkjøringen også. Sist men ikke minst fikk jeg sensorveiledningen og resultatet på engelsktentamene, fikk 5 skriftlig og 6 muntlig. Jeg blir gal! Siste året jeg er med i elevrådet. På de gjenstående møtene dette skoleåret skal jeg sende varaen min. Aldri i verden om jeg finner meg i såpass mye krøll i mitt kommende og avsluttende år. Takk for meg! Endret 3. mai 2011 av Latias Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Banner Latias for å bry seg om elevrådet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå