Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Vida fordi jeg har gått rundt hele dagen, holdt en veldig viktig tale, organisert ting, hatt et par elevrådsmøter (hva faen er greia med to møter på samme dag???), fått informasjon om skoleballet som egentlig skulle bli holdt forrige desember, men som ble flyttet til juni i stedet, denne informasjonen måtte jeg senere videreformidle til resten av klassen, måtte meddele informasjon om fotokonkurransen for elever (tipper Melis vinner den, hun er helt rå med kameraet i hendene), måtte meddele informasjon om fotballturneringen som skal holdes rett etter eksamen, hatt et viktig møte med kjørelæreren, har avtalt landeveikjøring og funnet en dato til oppkjøringen også. Sist men ikke minst fikk jeg sensorveiledningen og resultatet på engelsktentamene, fikk 5 skriftlig og 6 muntlig.

Jeg blir gal! Siste året jeg er med i elevrådet. På de gjenstående møtene dette skoleåret skal jeg sende varaen min. Aldri i verden om jeg finner meg i såpass mye krøll i mitt kommende og avsluttende år. Takk for meg!

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...