The Barnacle Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Melissa fordi Latias er en gutt. Overdriving is what they know best. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner The barnacle for å stadig ha samme avatar. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner melissa for du får nok til å banne riktig om du banner her mye glimti: Har egentlig ikke så mye info om det. Har jo noen andre valg å ta som oppgave da. Men da må jeg finne oppgavearket.. Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Banner The Barnacle fordi er han? Takk for oppklaringen. Banner Crazyjoey fordi jeg gir snart opp... Endret 2. mai 2011 av Melissa. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Melissa. fordi hvis Crazyjoey skal skrive om Midtøsten kan han først se på første og andre intifada. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg er konsekvent i hvert fall. Folk kjenner meg igjennnn Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg er tilbake. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 banner glimti for jeg vet ikke hva en intifada er.. Men jeg kan skrive om Golfkrigen også tror jeg, må finne oppgavearket.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Dermus fordi jeg synes ikke at russen burde bytte avatar. Barney er konge. Banner Melissa fordi Latias er en gutt. Overdriving is what they know best. Haha. :!: Les disse to trådene du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101684 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259150 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Latias fordi jeg liker jenter. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi Wikipedia er en upålitelig kilde. Bruk heller Store Norske Leksikon, Globalis eller eventuelt historiebøker du kan få tak i. Banner Latias og Dermuszdel for å snike seg innimellom mens jeg leter etter kilder. Endret 2. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida for å komme med dagens visdomsord. Helt enig btw, Wikipedia kan inneholde masse tull siden alle kan endre omtrent alle artikler. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner vida for å hjelpe meg med å finne flere kilder. Takk Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Joeyvennen for off. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 banner nesavennen min for hva? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi hei på deg vennen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti fordi hva skjer, Nesa? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Latias fordi jeg legger deg til på MSN. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Dermuszdel fro å kunngjøre det. banner glimti for jeg vet ikke hva en intifada er.. Men jeg kan skrive om Golfkrigen også tror jeg, må finne oppgavearket.. Det er de palestinske opprørene. Men Golfkrigen er et enklere og mindre detaljert tema om det ikke er noe du interesserer deg for til vanelig. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti å Latias for rettpsykologen dro først nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå