After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida fordi da var det lest. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida fordi vi får skylde på at det var en kreativ reklame. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Latias fordi jepp! Skikkelig kreativ... 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Banner Vida fordi den beste reklamen jeg noen sinne har sett er man mørke som spiser japp og dytter hele bilen til jogeren utenfor et stup når han skal hjelpe til... Endret 2. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg fikk littegrann lyst på japp nå. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida fordi da hr. Hansen ble spurt om han jobbet på sjokoladefabrikken svarte han "Japp, japp. Det skal være snikers og twist". Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg har en onkel som drar den der hver eneste gang familien samles, og som synes den er enda litt morsommere for hver gang har hører seg selv fortelle den... 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida fordi fint med folk som kan more seg selv... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti fordi japp, japp. Det skal være snickers og twist! 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida fordi jeg drikker Farris. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi den eneste farrisen som er noen lunde drikkelig er den med sitron. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti fordi lime er best. <3 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi sitter ikke du og spiser gulrøtter nå, da? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida fordi det e rmye frukt som er godt, men gulrøtter har jeg null sans for. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida fordi det gjorde jeg nå nettopp, men nå er det Farris som gjelder. Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi jeg foretrekker vann. Banner Glimti fordi jeg har egentlig ikke noe i mot dem, men når de prøver å ta intime russeknuter på meg, vel da har man nådd grensen! Heldigvis ble det med forsøket. Ellers hadde det blitt full krig. Takk. Synes det var ganske ekkelt det de holdt på med. Håper det er siste gang jeg er innblandet i slikt tull. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Dermuszdel fordi ble det noe fart på dere på bakrommet i kveld etter at dere hadde forlatt baren? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Glimti for å kreve referat. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Banner Vida fordi fin musikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå