After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi det er digg å trene og bevege seg, men akkurat jogging synes jeg er drittkjedelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi jeg hater å jogge, det er det verste noen kan tvinge meg til å gjøre. Å løpe rundt i skogen er bare vondt. Hater det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Banner Glimti og Gypsy fordi jeg elsker joggeturer. Så lenge jeg har iPod'en med meg skal det godt gjøres at jeg begynner å kjede meg. Endret 1. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi godt at vi er forskjellige uansett. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Glimti fordi det er litt kjipt at jeg aldri får dratt deg med ut på joggetur i Bodøs vakre natur, da. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi enig, jogging med musikk er jo bare fantastisk. Har heldigvis vært gode forhold i skogen her de siste par månedene, så jeg har vært på en god del joggeturer allerede. Og mer skal det bli utover sommeren. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg kommer meg i fysisk aktivitet uansett værforhold. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Dermuszdel for å finne gode løsninger. Banner Vida fordi enig, jogging med musikk er jo bare fantastisk. Har heldigvis vært gode forhold i skogen her de siste par månedene, så jeg har vært på en god del joggeturer allerede. Og mer skal det bli utover sommeren. Fantastisk! Da sier det jo seg selv at vi må begynne å dra på joggeturer sammen! 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi det ser ut til å bli en lang, sen kveld for min del. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi kan jeg bli med dere? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi nå begynner jeg seriøst å vurdere om jeg skal begynne og jogge. Dere inspirerer. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi vil du være med, så heng på! Banner Gypsy fordi det føles herlig å kunne være en inspirasjonskilde! Endret 1. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Gypsy fordi en tur gjør bedre nytte bare du går så fort at du merker det. Banner Glimti fordi jeg kommer meg i fysisk aktivitet uansett værforhold. Joda, det er ikke det spor vanskelig om du går inn for det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi det er herlig å trene regelmessig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Dermuszdel for å ha det herlig. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Glimti fordi livet er herlig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Dermuszdel for å ha et lyst livssyn. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Banner Dermuszdel og Vida fordi ikke alltid. Endret 1. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Glimti for Latias svarer meg ikke på msn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Nesa fordi det er virkelig herlig å trene regelmessig. Ble en gang stygt skadet i ankelen under en fotballkamp. Kunne ikke trene på nesten to måneder, innså da hvor kjipt livet er uten trening. Og jeg er ikke på msn. Skriver fra mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå