After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi det nettopp var fyrverkeri her. Banner Vida fordi kos å se deg vennen. Ferdig med ryddingen? Endret 1. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida for det får en til å stå og se seg i speilet i nesten hallaen time å spørre meg selv om jeg burde slanke meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi du er altfor kritisk med deg selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Nesa fordi hva ble konklusjonen da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Nesa fordi det er noe dritt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Gypsy fordi enig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Latias fordi jeg er ferdig med både rydding, støvsuging og vasking nå, så nåde den som forårsaker en flekk her inne i kommende uke! 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Gypsy for konklusjonen av den meldinga gjør at jeg kommer til å spise mindre å skjeldnere igjen og at jeg tok det til meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Banner Gypsy fordi nesa_til_Nuffene er fin som hun er. Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg mener det. Endret 1. mai 2011 av Glimti 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Banner Nesa fordi du må ikke ta deg nær av slike folk. Banner Vida fordi enig med du. Endret 1. mai 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Glimti fordi Nesa_til_Nuffene er en vakker jente som har all grunn til å tenke godt om seg selv. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida for å ha forstått det. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Glimti for faren min har kalt meg de ti alle år å det går rykter om at det også i tillegg. Vel vet ikke hvor det kommer fram en det gjør like vondt hver gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Glimti fordi jeg og driver på og skal slanke meg litt nå. Det er hardt, fordi jeg er så glad i mat. Så sprekker jeg da, og får megadårlig samvittighet. Men nå skal jeg kjøre en strengere linje med meg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) dobbelt Endret 1. mai 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Banner Glimti fordi det skal godt gjøres å misforstå det. Banner Gypsy fordi jeg ser virkelig ikke nødvendighet for det der. Du er flott som du er, det er du pent nødt til å innse. Endret 1. mai 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi enig igjen. Ang. Gypsy altså. Banner Latias fordi jeg er ferdig med både rydding, støvsuging og vasking nå, så nåde den som forårsaker en flekk her inne i kommende uke! Du får begynne med noen superninjakunster om noen skittner til da. Gjør superninjamesteren din stolt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Vida fordi enig. Mye trening, høy forbrenning og en en god del mat, så er man i form. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Latias for du svarte meg ikke på msn. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Banner Latias fordi der er herlig at værforholdene tillater lange joggeturer i skogen nå. Har savnet å være i bevegelse ute i naturen gjennom en lang og hard vinter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå