Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Sjur fordi det er bare Vida som kan hjelpe meg. Om jeg ikke hører noe fra henne innen de neste ti minuttene, så lader jeg revolveren. Morsomt å tulle. ^^ Lenke til kommentar
amndab Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Latias fordi han må holde hodet kaldt og la være og gjøre noe han kommer til og angre på! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner amndab fordi det går ikke an å angre etter at man har fyrt av. Vida har seks minutter på seg. Lenke til kommentar
amndab Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Latias fordi han må tenke seg om, var det ikke han som sa bro's over hoe's ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner amndab fordi Vida har fire minutter på seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Latias for å oppføre seg som en overdramatisk, liten pre-fjortisjente på fem år som har sett kukk, men ikke fått smakt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Sjur fordi tida har gått ut, og Vida har fortsatt ikke meldt seg. Revolveren er ferdigladet. Har vært hyggelig å være kjent med dere. Det er trist å måtte forlate dere, men alt må ta slutt en eller annen gang. Snipp, snapp, snute, så var dette eventyret ute. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 BANNER LATIAS FORDI SJEKK PM DA, FOR HELVETE! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner meg selv fordi hvis Latias er borte nå, ser jeg ingen annen utvei enn å ende mitt liv også. Takk for meg, kjære verden. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Vida fordi kildene mine sier at det gikk 10 minutter og 1 sek fra innlegget mitt ble skrevet til du svarte. Jeg må få en bekreftelse fra panelet mitt. Om dette viser seg å stemme, er jeg nødt til å ta mitt eget liv. Vi kan jo dø sammen? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Latias fordi jeg uheldigvis var ute og vurderte eventuelle selvmordsmetoder da du annonserte tidsfristen. Jeg beklager. Hvis dette virkelig er den eneste løsningen, er det i alle fall bedre at vi dør sammen enn alene. 1 Lenke til kommentar
amndab Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Vida fordi HVA MED MEG DA?!! ): Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner amndab fordi jeg kan ikke annet enn å beklage at det måtte ende slik. Jeg vil gjerne takke verden for alle de fine stundene den har gitt meg. Det er med tungt hjerte jeg forlater. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Vida fordi da har jeg fått en bekreftelse fra panelet. De sa at du trakk på "Send"-knappen da det hadde gått 9 min og 59 sek, men pga. tekniske feil i systemet så kom ikke meldingen fram før 10 min og 1 sek. Panelet sier at det er opp til oss om vi vil leve eller ikke. Så, hva vil du? Leve eller dø? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Latias fordi med tanke på alt det fantastiske vi ennå har til gode å oppleve, ville det vært synd å ende livet allerede nå. Jeg stemmer for å leve. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Vida fordi jeg er enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Latias for at den russiske nasjonalsangen er så mye mer nasjonalromantisk enn vår egen ... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Datasmurf for å foretrekke Russland. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Banner Vida fordi jeg har trua på deg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg har troen på oss. Endret 26. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå