felicity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Gypsy fordi Latias undervurderer intelligensen min. Synes det er flaut at laget mitt ligger på bunn. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Vida fordi jeg tror nok dem blir til og klatre helt til topps! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Gypsy fordi vi kan vel ikke annet enn å beholde troen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg må bare si at forholdet vårt er over. Fikk denne PM'en i går: Hello My Dear,My name is Ruth girl from west Afica.I went through your profile in (www.diskusjon.no)and found out that we canake a good match and i will like you to contact methrough my email address([email protected])so that i can tell you more about myself.Waiting for your mail, Your Ruth. [email protected] Hei min kjære, Mitt navn er Ruth jente fra vest Afica.I gikk gjennom profilen din i (www.diskusjon.no) og fant ut at vi canake en god match, og jeg vil gjerne at du skal kontakte methrough min e-postadresse ([email protected] ) slik at jeg kan fortelle deg mer om meg selv. Venter på post, Din Ruth. [email protected] Skal flytte til Afrika, og gifte meg med flammen min. Endret 23. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Latias fordi nå snur jeg ryggen til og kommer aldri tilbake. Du knuste hjertet mitt helt og holdent nå. Anse meg død allerede. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Vida fordi hvordan kan jeg takke nei til dette eksotiske tilbudet fra Afrika? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Latias fordi jeg ville gitt deg hele universet med egne hender. Men det er klart, hvordan kan du si nei til Afrika? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Vida fordi jeg trodde du skulle være glad på min vegne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Latias fordi jeg er for ødelagt til å noen gang kunne smile igjen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Vida fordi burde jeg takke nei da? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Latias fordi du har vel allerede bestemt deg? Skal flytte til Afrika, og gifte meg med flammen min. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Vida fordi du har alltid siste ordet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Latias fordi mitt siste ord er at jeg ikke orker å leve mer hvis du forlater meg. Resten får være opp til deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Vida fordi tar du seriøst selvmord??? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Latias fordi jeg ønsker deg lykke til i Afrika. Spill kortene riktig så kansje kan du bli diktator der nede. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Gypsy fordi takk for at du forstår! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Latias fordi hva er det som foregår her?! Vida+selvmord?! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Dermus fordi Latias har fått seg en ny flamme i Afrika, og Vida trenger sikkert litt trøst nå. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Dermuszdel fordi Latias har ruinert meg. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Banner Vida fordi jeg fikk også en PM fra hun derre afrikanske dama, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan forlate deg for henne! Skal jeg komme og trøste deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå