Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Sjur fordi det er ikke bra. :no:

Vida skrev (På 10.4.2011 den 11.18):

Neineinei, aldeles ikke! Sikter verken til deg eller Gypsy. Saken er bare den at jeg har flere venninner som har vært av og på med påtatte selvmordstanker altfor lenge nå, og jeg blir helt fortvilet. :no:

Hm, ja, det kan jeg skjønne du blir. Men så man jo lære seg å se forskjellen på faktiske psykiske problemer som kan føre til slike tanker, og attention whoring. Jeg kjenner til den der; folk (spesielt jenter er veldig flinke på det der) sier de vil ta sitt eget liv kun for å få oppmerksomhet. Slike har jeg egentlig ikke noen sympati for.

Lenke til kommentar

Banner Datasmurf fordi jeg håper ting blir bedre for deg.

Therawyn skrev (På 10.4.2011 den 11.25):

Hm, ja, det kan jeg skjønne du blir. Men så man jo lære seg å se forskjellen på faktiske psykiske problemer som kan føre til slike tanker, og attention whoring. Jeg kjenner til den der; folk (spesielt jenter er veldig flinke på det der) sier de vil ta sitt eget liv kun for å få oppmerksomhet. Slike har jeg egentlig ikke noen sympati for.

Det er akkurat det. På den andre siden kjenner jeg de som faktisk har alvorlige vanskeligheter i livet, men som har en ryggrad av stål gjennom det hele. De smiler, de hever hodet, og de er sterke til siste slutt. Slike mennesker har jeg all respekt for! Oppmerksomhetssyke sutredukker, derimot, får jeg meg bare ikke til å synes synd på. Det er folk som blåser opp selvmordstanken til respektløse utrop i hytt og pine.

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Sjur for å ha en positiv innstilling. :thumbup:

Vida skrev (På 10.4.2011 den 11.35):

Det er akkurat det. På den andre siden kjenner jeg de som faktisk har alvorlige vanskeligheter i livet, men som har en ryggrad av stål gjennom det hele. De smiler, de hever hodet, og de er sterke til siste slutt. Slike mennesker har jeg all respekt for! Oppmerksomhetssyke sutredukker, derimot, får jeg meg bare ikke til å synes synd på. Det er folk som blåser opp selvmordstanken til respektløse utrop i hytt og pine.

Ja, nettopp. Det er derfor jeg blir irritert når jeg ser folk som begynner å snakke om selvmord på grunn av luksusproblemer. Sånne får jeg bare lyst til å fike til. De vet INGENTING om hva det betyr å faktisk ha seriøse problemer i livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...